کد خبر: ۱۴۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

اهدای ۳.۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و بسته معیشتی به جامعه عشایری فارس

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در مراسم امروز بیش از ۳.۵ میلیارد تومان بسته معیشتی و تجهیزات آموزشی به جامعه عشایری فارس اهدا می شود، گفت: این اقلام شامل تجهیزات آموزشی، اداری، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی موردنیاز مدارس عشایر فارس و بسته های معیشتی و بهداشتی است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، آئین اهدای تحهیزات آموزشی و بسته های معیشتی و بهداشتی به جامعه عشایری فارس با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان فارس برای مقابله با کرونا فعال شده اند، گفت: ثبت نام از داوطلبین همیار بیمار و همیار سلامت توسط گروه های جهادی آغاز شده و این داوطلبین با توجه به تحصیلات و تخصص و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی به یاری کادر بهداشت و درمان استان خواهند آمد.

وی با بیان اینکه فعالیت های قرارگاه مواسات در استان فارس با قوت ادامه دارد، گفت: مرحله جدید نهضت کمک مومنانه همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) در استان فارس آغاز خواهد شد و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سه محور وحدت، امنیت و معیشت توسط همه دست اندرکاران این نهضت دنبال می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در مراسم امروز بیش از ۳.۵ میلیارد  تومان بسته معیشتی و تجهیزات آموزشی به جامعه عشایری فارس اهدا می شود، گفت: این اقلام شامل تجهیزات آموزشی، اداری، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی موردنیاز مدارس عشایر فارس و بسته های معیشتی و بهداشتی است.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، این اقلام با مشارکت آموزش و پرورش عشایر فارس، قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) سپاه فجر، ناحیه بسیج عشایر فارس، قوه قضائیه و خیرین نیک‌اندیش استان تهیه شده است.

انتهای پیام/ح/ م

نظرات بینندگان