کد خبر: ۱۴۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

استقبال آیت‌الله دژکام از ارتباط با نسل جوان/ مجاهدت جوانان فارس قابل دید و لمس باشد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: از ارتباط با نسل جوان و انتقال تجربه و دریافت ایده‌های آنان همیشه استقبال می‌کنم و از دیگر مسئولان به ویژه مسئولانی که با این نسل سر‌و کار بیشتری دارند، درخواست می‌کنم ارتباط و دریافت نظرات و ایده‌های این نسل جوان را جدی بگیرند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و نمایندگان تشکل‌های دانش آموزی استان فارس به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز ابراز داشت: دغدغه و مطالبه‌های دانش آموزان ما که نسل چهارم و پنجم انقلاب محسوب می شوند برخاسته از فرهنگ ناب اسلامی ایرانی است و برگرفته از فرهنگ بیگانه نیست که این نقطه ارزش و قدرت فرهنگ ما است.

وی با عنوان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد جنگ تمدن‌ها و فرهنگ‌ها هستیم، گفت: برای اینکه در این میدان، از حقانیت خودمان بتوانیم دفاع کنیم باید تا جایی که می توانیم در همه عرصه‌ها از علم و تکنولوژی تا عرصه‌های مختلف و گوناگونی مثل پزشکی و حتی نظامی قوی شویم

نماینده ولی فقیه در فارس در پاسخ به این سوال که امروز چرا کشوری مثل آمریکا در دنیا مستکبر است و دارد به ملت های جهان زور می گوید؟ بیان داشت: چون در علم و عرصه نظامی به اندازه‌ای رشد کرده که دیگر دولت‌ها و ملت‌ها را به خود وابسته کرده است

بنا به اظهارات آیت‌الله دژکام؛ اگر می‌خواهیم از استقلال کشورمان و از دینمان دفاع کنیم، باید در همه زمینه‌ها رشد کنیم و به پیشرفت دست یابیم که این امر توسط دانش آموزان عزیز محقق می‌شود.

امام جمعه شیراز خود را معلم دانست و تاکید کرد: از ارتباط با نسل جوان و انتقال تجربه و دریافت ایده‌های آنان همیشه استقبال می‌کنم و از دیگر مسئولان به ویژه مسئولانی که با این نسل سر‌و کار بیشتری دارند، درخواست می‌کنم ارتباط و دریافت نظرات و ایده‌های این نسل جوان را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: تلاش و مجاهدت جوانان استان فارس باید در بین تمام سطوح جامعه قابل دید و لمس باشد و ما به آینده‌ای که توسط شما جوانان برای ایران اسلامی ساخته می‌شود، امیدواریم.

آیت‌الله دژکام با اشاره به فعالیت دشمنان برای مایوس سازی جوانان، خاطرنشان کرد: امروز دشمن دارد به نسل جوان ما به ویژه نسل نخبه ما القا می‌کند که در این کشور آینده خوبی در انتظار شما نیست، این تصور غلط و سم مهلک است، آینده این کشور به دست شما جوانان ساخته می شود و هرچه هست متعلق به شماست.

وی ادامه داد: چه بسیار نخبگانی که در کشور ما امروز منشاء اثر و تحول هستند و بسیاری از اتفاقات خوب به دست آنها رقم می خورد و چه بسیار نخبگانی که از کشور ما مهاجرت کردند اما حقیقتا احساس خوشبختی و سعادتمندی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: با قطعیت می‌گویم که نخبگانی که در کشور مانده‌اند و به خدمتگزاری مشغول شده اند، غالبا احساس رضایتنمدی و خوشبختی دارند.

انتهای پیام/ح/ م

نظرات بینندگان