کد خبر: ۱۴۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

«مشق وحدت علیه استكبار» خوشنویسان شیراز در ۱۳ آبان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از اجرای برنامه بداهه‌نویسی «مشق وحدت علیه استكبار» به‌مناسبت سالروز ولادت پیامبر مكرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روز جهانی استكبارستیزی در ۱۳ آبان‌ماه جاری در شيراز خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، مجید میكائیلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز،  در جمع خبرنگاران ضمن تبریك فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت به تقارن این روز با 13 آبان‌،‌ روز جهانی استكبارستیزی اشاره كرد و گفت: بدین مناسبت سازمان بسیج هنرمندان برنامه‌های مختلفی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌كند.

وی افزود: نخستین برنامه ما اجرای برنامه بداهه‌نویسی «مشق وحدت علیه استكبار» توسط جمعی از خوشنویسان شیراز است كه این برنامه را در مراسم تجمع 13 آبان‌ماه در صحن غدیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهیم كرد.

میكائیلی یادآور شد: با توجه به شرایط شیوع كرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم و هنرمندان در این برنامه تنها از 6 نفر از خوشنویسان برجسته شیراز استفاده خواهیم كرد و برای كسب فیض و دریافت اثر هنری از خوشنویسان پیشكسوت و بزرگ شیراز نظیر استاد نعمتی و استاد چیزفهم به منزل آنان خواهیم رفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، زمان آغاز این مراسم را ساعت 9 صبح اعلام كرد و گفت: در این برنامه خوشنویسان به كتابت مطالبی در خصوص مبارزه با استکبار جهانی و اشعاری در مدح پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) پرداخته و آثار خود را به مردم شرکت‌کننده در مراسم اهدا می‌كنند.

وی با یادآوری اینكه برنامه مذكور با همكاری سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر این‌ها به‌همت انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان فارس مسابقه عكس از مراسم 13 آبان‌ماه برگزار خواهد شد و شركت‌كنندگان می‌توانند عكس‌های خود را برای این انجمن ارسال كنند تا به قید قرعه به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا كنیم.

انتهای پیام/ح/ م

برچسب ها: شیراز ، فارس
نظرات بینندگان