کد خبر: ۱۴۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹

ملت ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است/ وحدت امت اسلامی مورد توجه علما و نخبگان جهان اسلام قرار بگیرد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: یکی از مسائل مهمی که باید همواره مورد توجه نسل نوجوان و جوان کشور قرار داشته باشد مسئله استکبارستیزی است و امروز نیز آمریکای جنایتکار در راس محور سلطه گران و استکبار جهانی قرار دارد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار یداله بوعلی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، گفت: شناخت شخصیت و سیرۀ پیامبر اکرم (ص) و امام صاق (ع) بهترین راه هدایت و دستیابی به سعادت در زندگی دنیوی و اُخروی است و همین شخصیت بزرگوار پیامبر مهربانی هاست که ایشان را بعنوان بهترین اُسوه به  امت اسلامی معرفی کرده و موجب علاقه سایر جوامع و بخصوص جوانان در دنیای غرب  به اسلام و گرایش روز افزون آن ها به این دین الهی شده است.

وی با محکوم کردن توهین به شخصیت بزرگوار پیامبر (ص)، گفت: آنچه در عملکرد نشریه موهن و حمایت رذیلانه مسئولان کشورهای غربی مشاهده می شود ناشی از نشانه عجز و ناتوانی فرهنگ غرب در برابر فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی (ص) است و این گونه حرکت های رذیلانه هرگز باعث خدشه دار شدن شخصیت بزرگ و نورانی  پیامبر اکرم (ص) نخواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شخصیت نورانی پیامبر اکرم (ص) بعنوان محور وحدت مورد توجه تمام جوامع اسلامی توجه قرار بگیرد،  خاطرنشان کرد: امروز یکی از مسائل مهم جهان اسلام موضوع مهم وحدت امت اسلامی است که باید هر چه بیشتر مورد توجه علما و نخبگان جهان اسلام قرار گرفته و در این زمینه همه ما باید تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با گرامیداشت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: جوانان انقلابی در این روز مهم لانه جاسوسی آمریکا را که محل برنامه ریزی و توطئه گری بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی بود تصرف کردند و این روز را بعنوان نماد             استکبار ستیزی ملت انقلابی ایران در تاریخ ثبت کردند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که باید همواره مورد توجه نسل نوجوان و جوان کشور قرار داشته باشد مسئله استکبارستیزی است و امروز نیز آمریکای جنایتکار در راس محور سلطه گران و استکبار جهانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم مبارزه با استکبار جهانی حضور داشته است، گفت: امروز انقلاب اسلامی بعنوان الگوی موفق استقلال طلبی و مقابله با زورگویان جهانی مورد توجه سایر ملت های جهان قرار گرفته و یکی از مهم ترین دلایل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی همین موئلفه استکبارستیزی و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان جهانی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بصیرت و انقلابی گری شاخصه جوان ترازِ انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر عرصه ای که کشور نیاز داشته با شجاعت وارد میدان شده و امروز نیز گروه های جهادی بسیج با اتکاء به ظرفیت عظیم همین جوانان در مقابله با بیماری کرونا و نهضت سراسری کمک مومنانه عملکرد درخشانی داشته اند.

سردار بوعلی با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگو و شاخصه استکبار ستیزی است، گفت: جوانان انقلابی باید مروج فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی در جامعه باشند و اگر در این زمینه موفق عمل شود و این فرهنگ در جامعه فراگیر شود انقلاب اسلامی از آسیب ها مصون خواهد ماند.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان