کد خبر: ۱۴۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

تجهیز بیمارستان استهبان به دستگاه کراتیونومی با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد ریال

دستگاه کراتیونومی جهت انجام عمل‌های جراحی مغز و اعصاب با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان تامین شده بوده به بیمارستان امام خمینی شهرستان قرآنی استهبان تحویل داده شد.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه به نقل از استهبان آنلاین؛ طی مراسمی با حضورکمالی سروستانی فرماندار، فدایی رییس شبکه بهداشت و درمان، اعضای مجمع خیرین سلامت و مسئولین بیمارستان؛ دستگاه کراتیونومی جهت انجام عمل های جراحی مغز و اعصاب با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان تامین شده بوده به این مرکز تحویل داده شد.

کمالی سروستانی ضمن ابراز خرسندی از حضور درخشان متخصص جراحی مغز و اعصاب در این مرکز ابراز امیدواری کردند با توجه به نیاز شهرستان به انجام عمل های مغز و اعصاب نیاز به اعزام بیماران کاهش پیدا کرده و بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.

همچنین حیدری متخصص قلب این مرکز که نقش زیادی در هماهنگی با مجمع خیرین به منظور تهیه این تجهیزات داشتند گفتند: با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز جهت خرید تجهیزات ضروری برای این مرکز بعد از نیازسنجی و تحقیقات مورد لزوم ست کراتیونومی و ست جعه ابزار با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال، ست لامینکتومی به منظور تکمیل تجهیزات موجود جهت انجام عمل‌های دیسک کمر با اعتبار ۳۴۰ میلیون ریال و تجهیزات جانبی با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال خریداری شد.

در ادامه مراسم فدایی از زحمات دکتر مطوس ریاست بیمارستان در خصوص پیگیری‌های لازم جهت حضور دکتر درخشان در این مرکز و و پیگیری در خصوص تامین اعتبار لازم توسط مجمع خیرین به منظور خرید تجهیزات جراحی های مغز و اعصاب در این مرکز تقدیر و تشکر کرده و گفتند: از زمان حضور دکتر مطوس در این مرکز بیمارستان تحول بسیار زیادی درحضوص حضور متخصصین مختلف و برآورده کردن نیازها و رفع مشکلات بیمارستان داشته ایم و امیدواریم این مسیر با پیشرفت روز افزون همراه باشد.

در ادامه مراسم دکتر درخشان توضیحاتی در خصوص دستگاه کراتیونومی و روش کار آن به حاضرین ارائه دادند. مراسم با تقدیر از اعضای مجمع خیرین سلامت به اتمام رسید.

انتهای پیام/ م

نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان