کد خبر: ۱۴۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

نوسازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فارس/ انتخاب ۱۱ نفر به عنوان هیات موسس شورای ائتلاف فارس

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس گفت: این شورا که در گام اول مجلس انقلابی را رقم زد، در حال نوسازی تشکیلاتی خود است و به تبع در استان فارس نیز در حال نوسازی است که برای نوسازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان فارس یک هیات موسس ۱۱ نفره از میان نیروهای انقلابی انتخاب شده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمدحسین روزی‌طلب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس با تبریک ولادت با سعادت فخر کائنات رسول مکرم اسلام صلی‌الله علیه و آله و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه‌السلام اظهار داشت: گام دوم انقلاب مرحله‌ای برای پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با توجه به ظرفیت بالای منابع انسانی و طیبعی کشور است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی گام دوم انقلاب دستیابی به تمدن اسلامی است، افزود: برای ایجاد تمدن اسلامی نیازمند فرآهم آوردن یک سری مقدمات در کشور هستیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان فارس گفت: یکی از مقدمه‌های اصلی تشکل تمدن اسلامی تجمع و اتحاد نیروهای انقلابی در کنار یکدیگر برای یافتن راهکارهایی جهت حل مشکلات کشور است که در همین راستا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کشور از یک ‌ونیم سال قبل شکل گرفته است.

روزی‌طلب با تشریح اقداماتی که در راستای نوسازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کشور در حال انجام است، بیان داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در گام اول مجلس انقلابی را رقم زد، در حال نوسازی تشکیلاتی خود است و به تبع در استان فارس نیز در حال نوسازی است که برای نوسازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان فارس یک هیات موسس ۱۱ نفره از میان نیروهای انقلابی با اتکا به توانایی جوانان، بانوان، روحانیت و تجربه پیشکسوتان مومن و انقلابی انتخاب شده‌است.

وی خاطر نشان کرد: به‌زودی هیات مؤسس استان، هیات مؤسس شهرستان‌های استان را انتخاب می‌کند تا برای نوسازی شوراهای ائتلاف در کلیه شهرستان‌های استان اقدام کنند و اهداف تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را دنبال کنند.

رئیس هیئت موسسشورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان فارس با تاکید بر این نوسازی گفت: این شورا به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت و اتکا به توانمندی همه نیروهای انقلابی اعم از دانشگاهیان، جوانان، بانوان، روحانیت، احزاب انقلابی و پیشکسوتان مومن انقلابی است.

انتهای پیام/م


نظرات بینندگان