کد خبر: ۱۴۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

اقامه نماز جمعه این هفته در ۱۰ شهرستان فارس + اسامی شهرها

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: نماز جمعه این هفته در ۱۰ شهرستان و در مجموع ۲۱شهر استان اقامه می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملک‌مکان مدیرنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه ابراز داشت: جمعه این هفته 16 آبان، فقط در 10 شهرستان و مجموعا 21 شهر استان فارس نمازجمعه اقامه می گردد.

وی افزود: بر اساس اعلام کتبی ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا و نامه های دانشگاههای علوم پزشکی استان، 10 شهرستان در وضعیت زرد و سایر شهرستانها در وضعیت قرمز ناشی از کرونا قرار دارند.

مدیرنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در خصوص شهر هایی که نماز جمعه در آن ها برپا نمی شود  گفت: بنابراین جمعه این هفته یعنی 16 آبان ماه در 25 شهرستان و در مجموع در 55 شهر از جمله شهر شیراز نمازجمعه برگزار نمی گردد.

به گفته حجت‌الاسلام ملک مکان سایر شهرستانهای زرد که عبارتند از: زرین دشت، فراشبند، بختگان، رستم، سرچهان، مهر، لامرد، لارستان، خنج، گراش و توابع این شهرستانها یعنی 21 شهر نمازجمعه با رعایت تمامی پروتمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قابل ذکر است معیار تعیین قرمز یا زرد بودن شهرها، بر اساس تعداد افراد مبتلا و بستری، و همینطور فوتی های هر شهرستات نسبت به جمعیت کل شهرستان محاسبه و اعلام می گردد.

انتهای پیام/ ح / م
نظرات بینندگان