کد خبر: ۱۴۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به اقشار محروم خانه‌زنیان فارس/ نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در طرح همیار سلامت

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: جوانان بسیجی و انقلابی برای ثبت نام در طرح همیار سلامت به پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی بسیج مراجعه کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آئین اهدای یک هزار بسته معیشتی به اقشار محروم منطقه خانه زنیان فارس با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و حجت الاسلام محمود محمودی زاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله علیه السلام شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با تجلیل از تلاش های بسیجیان، گروه های جهادی و خیران نیک اندیش استان فارس در تهیه و تامین بسته های معیشتی، گفت: فارس تاکنون عملکرد درخشانی در نهضت کمک مومنانه داشته و نهضت کمک مومنانه با قوت در استان ادامه خواهد یافت.

سردار بوعلی  با اشاره به آغاز ثبت نام گروه های جهادی از داوطلبین همیار بیمار و همیار سلامت در استان فارس، گفت: این طرح با هدف شناسایی ظرفیت های تخصصی و عمومی برای کمک به کادر بهداشت و درمان فارس در راستای مقابله با بیماری کرونا اجرا می شود و داوطلبین با توجه به تخصص و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی پس از حضور در دوره های آموزشی در حوزه های موردنیاز بهداشتی و خدماتی بکارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان