کد خبر: ۱۴۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

تشدید محدودیت‌ها در برخی شهرستان‌های فارس/ تعطیلی فعالیت اصناف در برخی شهرستان‌ها

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی و ملی و پیشنهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی،فعالیت برخی اصناف و مشاغل در شهرستان‌های مرودشت، کازرون، فسا، جهرم، آباده، فیروزآباد، داراب، ممسنی، رستم و استهبان از ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه ۹۹ تعطیل شد.
 به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، عبدالرضا قاسم پور گفت:در این شهرستان ها علاوه بر مشاغلی که طی هفته‌های گذشته فعالیت آنها تعطیل شده مشاغل گروه ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید و مال های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه ها، مساجد و مصلاها، قنادی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری و آرایشگاه های مردانه تعطیل خواهند بود.

همچنین در این شهرستان ها بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، فعالیت های مرتبط با خدمات چاپ، تزئینات داخلی ساختمان و عمده فروشی و خرده فروشی کالاهای تزئینی ساختمان تعطیل خواهند بود.

همچنین در این شهرستان ها تا ۲۳ آبان ماه کاهش زمان فعالیت شرکت ها، موسسات و انجام دورکاری در دستور کار است و کادویی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی انواع پوشاک، پارچه فروشی ها، آتلیه و عکاسی، آژانس مشاور املاک، پرده سراها، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم تحریر، خیاطی، خرازی و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تعطیل هستند.

 در ۳۶ شهرستان استان فارس فعالیت گروه های شغلی سه و چهار که در هفته های گذشته تعطیل بودند همچنان تا ۲۳ آبان ماه تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/س/ م

نظرات بینندگان