کد خبر: ۱۴۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

بسته ویژه حوادث «شیرازه»/ از مرگ بر اثر سقوط تا گازگرفتگی

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

سقوط از طبقه سوم منجر به مرگ شد

معاون اجتماعي پليس فارس از سقوط و فوت مردي 59 ساله از طبقه سوم ساختمان در شيراز خبر داد.

كاووس محمدي گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر سقوط فردي از ارتفاع ساختمان در بلوار "نصر" شيراز، بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

محمدي تصريح كرد: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه مردي 59 ساله در تراس منزلش در طبقه سوم در حال تنظیم آنتن تلويزيون بوده که بنا به دلایل نامعلوم از ارتفاع سقوط و منجر به مرگ وي شده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، خاطر نشان كرد: جسد متوفي براي سير مراحل قانوني تحويل پزشك قانوني شد.

کشف 121 کیلو ترياك در داراب

جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف 121 کیلو ترياك توسط ماموران انتظامي "داراب" خبر داد.

سردار "يوسف ملك‌زاده" بيان كرد: روز گذشته ماموران انتظامی "داراب" هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان، در يك عمليات ضربتي به 2 دستگاه سواري پرايد و پژو 405 مظنون و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

سردار "ملك‌زاده" خاطر نشان كرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند هر 2 دستگاه خودرو را توقيف و رانندگان را دستگير كنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه در بازرسي از آن 2 خودرو، 121 كيلو ترياك كشف شد، اظهار داشت: هر 2 نفر متهم پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

مرگ بر اثر گازگرفتگی

فرمانده انتظامي "ني‌ريز" از مرگ يك نفر بر اثر گاز گرفتگي در اين شهرستان خبر داد.

سيدمحمد يوسفي در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر يک فقره گازگرفتگي در روستاي "بسترم" شهرستان ني‌ريز، بلافاصله اکيپي از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد فردي به عنوان نگهبان باغ در داخل چادر مسافرتی با روشن كردن پيك‌نيك در حال استراحت بوده است.

"يوسفي" با بيان اينكه فرد موصوف به دليل روشن كردن پيك‌نيك و استنشاق گاز منو اکسید کربن دچار گاز گرفتگي شده و جان خود را از دست داده است، عنوان داشت: جسد متوفي توسط اورژانس تحويل پزشك قانوني شد.

كشف موتورسيكلت ميلياردي قاچاق در"گراش"

فرمانده انتظامي "گراش" از كشف يك دستگاه موتوسيكلت قاچاق به ارزش 8 ميليارد و 700 ميليون ريال خبر داد.

"محمدجواد اسلامي مهر" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران انتظامي "گراش" با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند شخصي در سطح شهرستان با موتورسيكلت غيرمجاز در حال انجام حرکات نمایشی و تولید صدای ناهنجار و ایجاد مزاحمت برای شهروندان مي‌باشد كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

"اسلامي‌مهر" با بيان اينكه ماموران موفق به شناسايي و محل عبور موتورسيكلت مذكور شدند، تصريح كرد: در يك عمليات ضربتي كاركنان يگان امداد موتورسيكلت را توقيف و به مقر پليس آگاهي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي "گراش" با اشاره به اينكه بنا به نظر کارشناسان ارزش اين موتورسيكلت قاچاق، 8 ميليارد و 700 ميليون ريال برآورد شده است، خاطر نشان كرد: با توجه به تاريكي هوا راكب متواري كه تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد.

تخطی از سرعت 2 کشته و يك مجروح برجای گذاشت

رئيس پليس راهور استان از کشته شدن 2 نفر و مجروحيت فردي ديگر بر اثر واژگوني سواري رانا خبر داد.

"مصطفي عباسي" اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبنی بر واژگونی سواری رانا در محور "صدرا-شهرك گلستان" شهرستان شيراز، بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یک خودرو رانا با 3 سرنشين در مسير مذكور در حال حرکت بوده كه واژگون شده است.

"عباسي" گفت : بر اثر وقوع این حادثه، راننده و يك سرنشین این خودرو در دم جان خود را از دست دادند و سرنشين ديگر مجروح و راهي بيمارستان شد.

رئيس پليس راهور استان، تصريح كرد: كارشناسان علت وقوع این حادثه را ناتواني راننده در کنترل وسيله نقليه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام كرده‌اند.

برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی "فسا" از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و کشف 13 کیلو و 624 گرم انواع مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

"فرج رستمی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر با همکاری سایر یگان های انتظامی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان را طي هفته گذشته در سطح شهرستان فسا اجرا کردند.

وی افزود: با دستور مقام قضائی و پس از شناسایی پاتوق خرده فروشان، در چند عملیات جداگانه ماموران موفق به کشف 13 کیلو و 624 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 49 نفر خرده فروش در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک در زمينه خريد، فروش و حمل مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی "ممسنی" از شناسایی و دستگیری سارق و کشف 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

"محمدهاشم قسام" گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در "ممسني"، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وی با بيان اينكه ماموران انتظامي پس از اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسايي و دستگیری یک نفر سارق در اين خصوص شدند، گفت: متهم در بازجویی اوليه به 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد.

"قسام" با بيان اينكه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، خاطر نشان كرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی ممسنی می‌باشد.

پلمب 11 واحد صنفي متخلف در"آباده"

فرمانده انتظامي "آباده" از پلمب 11 واحد صنفي متخلف در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در يك ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

"خسرو رزمجويي" گفت: با اجراي طرح مشترک اداره نظارت بر اماكن عمومي و اصناف شهرستان و در راستاي اجراي مصوبات ستاد مقابله با كرونا، طرح برخورد با صنوف متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا شد.

وي با بيان اينكه در اين طرح از 80 واحد صنفي بازديد شد، گفت: در اين خصوص به 69واحد صنفي اخطاريه صادر شد و 11 واحد نيز به دليل عدم رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي و عدم رعايت ضوابط انتظامي با دستور مقام قضائي پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني صنفی در اين زمينه، مراتب را از طريق تماس با شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س/ م

نظرات بینندگان