کد خبر: ۱۴۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹

واقعیت‌های زمان از نگاه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۳ آبان

رئیس سازمان بسیج اساتید فارس طی یاددشتی شفاهی به واقعیت‌های زمان از نگاه رهبر معظم انقلاب در پی سخنرانی ۱۳ آبان پرداخت و نوشت: جهاد کبیر و نه گفتن به سیاست‌های ظالمانه استکبار و آمریکا، اساس سیاست خارجی ماست و با رفتن و آمدن سران آن تغییر نمی‌کند: پس باید توجه خود را به داخل و مدیریت استعداد ‌های خودمان متمرکز کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محسن جاجرمی‌زاده رئیس سازمان بسیج اساتید فارس طی یاددشتی شفاهی به واقعیت‌های زمان از نگاه رهبر معظم انقلاب در پی سخنرانی ۱۳ آبان پرداخت و نوشت: جهاد کبیر و نه گفتن به سیاست‌های ظالمانه استکبار و آمریکا، اساس سیاست خارجی ماست و با رفتن و آمدن سران آن تغییر نمی‌کند: پس باید توجه خود را به داخل و مدیریت استعداد ‌های خودمان متمرکز کنیم.

متن این یادداشت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سکاندار حکیم کشتی انقلاب اسلامی در میان طوفان حوادث زمان، چشم مارا به واقعیات مهمی باز می کنند:

- ما پیامبر رحمتی داریم که سختی ها و رنج هایمان را در برابر مادی گری افراطی فراعنه ی زمان و ظلم طواغیت می بیند و مثل پدر مهربانی دلسوز ماست: پس با او ارتباطمان را حفظ و تقویت کنیم.

- با تمسک بر پیامبر اعظ (ص) در مقابل سران کافری که مردم را بسمت جهنم دعوت می کنند باید ایستاد: پس ما هم وظیفه داریم مردم را به بهشت دعوت کنیم و زمینه جهنمی شدن خودمان و دیگران را از بین ببریم.

- سران استکبار مدعی آزادی و حقوق بشر از توهین به پیامبر حمایت می‌کنند پس امر کوچکی نیست: پس حمایت همه مسلمانان از هویت اسلامی و شخصیت پیامبر مکرم (ص) برای وحدت و انسجام جبهه ی حق ضروری است.

- تمدن غرب د رذات خود وحشی و ظلمانی است و در واقع ما در عصر جاهلیت مدرن بسر می بریم: پس عمق آن را بشناسیم و گول ظاهر آراسته آن را نخوریم.

- ایستادن در مقابل جبههی کفر نیازمند اتحاد اسلامی ست . اهمیت تقری و وحدت در جهان اسلام آنقدر مهم است که کفار در ایجاد گروه‌های تکفیری امثال داعش از هیچ کوشی دریغ نکردند: پس باید بر پایه عقلانیت استکبار ستیزی و شدت در برابر کفار و نه تسلیم و سازش که روی دیگر چهره ی پیامبر رحمت است - ازتفرقه پرهیز کنیم و در مقابل کافران ید واحده شویم.

- جهاد کبیر و نه گفتن به سیاست‌های ظالمانه استکبار و آمریکا، اساس سیاست خارجی ماست و با رفتن و آمدن سران آن تغییر نمی‌کند: پس باید توجه خود را به داخل و مدیریت استعداد ‌های خودمان متمرکز کنیم.

- انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی نظام سرمایه ‌‌داری آمریکا آشکار شده است و نابودی آن یک حقیقت است. یک کاندیدا آن را زودتر و کاندیدای دیگر آن راکمی دیرتر رقم خواهند زد: پس باید خودمان را قوی کنیم و آنها را با اقتدارمان مایوس کنیم و از تمسک به قدرت‌های پوشالی و از بین‌رفتنی پرهیز کنیم.

- اقتصاد، امنیت و فرهنگ سه بخش مهم اقتدار ماست که با تکیه بر منابع و استعداد های داخلی بوجود تحقق می یابد: پس باید نگاه مدیران در داخل به مدل حل مشکلات که به بیرون امید دارند عوض شود.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان