کد خبر: ۱۴۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹

آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس/ وخامت حال ۲۴۰ بیمار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جان باختن ۳۷ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در فارس خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید روح الله حسینی با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، از بررسی ۳۹۲ هزار و ۴۸۶ آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی ۹۹ هزار و ۳۲۳ بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است.

وی با ابراز تاسف جان باختن ۳۷ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جانباختگان بیماری کووید۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به هزار و ۶۱۲ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اضافه کرد: تاکنون ۸۴ هزار و ۱۵۵ بیمار کووید۱۹ نیز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

حسینی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، هزار و ۶۹۰ بیمار مشکوک و دارای علامت در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۴۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان، خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی از مردم خواست با حساسیت و دقت بیشتر در رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی همچون استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی، همکاری بیشتری با مدافعان سلامت داشته باشند تا کاهش شیوع بیماری کووید۱۹ و موارد بستری در بیمارستان ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان