کد خبر: ۱۴۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می‌یابد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از افزایش خدمات غیرحضوری به مشتریان خبر داد و گفت: هم اکنون بیشتر خدمات و سرویس های مخابراتی به صورت غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیک ارایه می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، سید مجید صدری از افزایش خدمات غیرحضوری به مشتریان خبر داد و گفت: هم اکنون بیشتر خدمات و سرویس های مخابراتی به صورت غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیک ارایه می شود. 

وی با بیان این مطلب و با تاکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری افزود: تلاش شرکت مخابرات ایران بر این است تا تمام خدمات سرویس ها در بخش فروش وپس از فروش به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرارگیرد .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در تشریح ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت اظهارداشت: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ،از طریق سامانه «مخابرات من»، ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، صدور قبض دوره، به روز، تجمیعی، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی، خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، مشاهده وضعیت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.

صدری تصریح کرد: خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸ و غیر فعال کردن خدمات ویژه) و تست سرعت اینترنت، از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است که از طریق سامانه ۲۰۲۰ قابل ارائه است.

وی خاطر نشان کرد: پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ و رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر غیرحضوری بودن خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعلام کرد :رسیدگی به مسایل مشترکان در زمینه صورت حساب ،تقسیط بدهی ، بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس مندرج در قبض تلفن، پیگیری در زمینه قطع و وصل مراجع و توفیف و رفع توقیف، نیز از دیگر خدمات غیر حضوری این شرکت است.

صدری تصریح کرد: مشتریان می توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری *۲۰۲۰# ضمن اطلاع و پرداخت صورتحساب خود، ازخدمات مبتنی بر صوت ، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند .

وی اظهار امیدواری کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، همه مشتریان شرکت مخابرات ایران با دریافت غیر حضوری خدمات علاوه بر صرفه جویی در زمان ،به قطع زنجیره انتقال این ویروس نیزکمک کنند.
 
انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان