کد خبر: ۱۴۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹

تاکید استاندار فارس بر لزوم بهره‌وری از سرمایه و حمایت از سرمایه‌گذار

استاندار فارس با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود اکنون گرفتار یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم، گفت: شرایط جنگ اقتصادی، نیازمند تصمیم‌های ویژه و مناسب است و این اقدامات باید در راستای حمایت از سرمایه‌گذار و رفع مشکلات و موانع تولید باشد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، عنایت‌ا‌لله رحیمی امروز در جلسه کار گروه رفع موانع تولید گفت: این که امسال را رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید نامگذاری کردند قطعاً یک سری الزامات مترتب بر تحقق این موضوع وجود دارد که این الزامات را مدیران بانکی اقتصادی و بخش خصوصی باید رقم بزنند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود اکنون گرفتار یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و در جنگ اقتصادی و به طور کلی در شرایط جنگی برابر روش‌های معمول نمی‌توان نتیجه گرفت، افزود: شرایط جنگ اقتصادی، نیازمند تصمیم‌های ویژه و مناسب است و این اقدامات باید در راستای حمایت از سرمایه گذار و رفع مشکلات و موانع تولید باشد.

استاندار فارس شهامت در تصمیم‌گیری و تدبیر برای حل مشکلات تولید را از جمله ویژگی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: مدیران فاقد این ویژگی، فاقد صلاحیت و ناکارآمد هستند و من به عنوان نماینده عالی دولت در استان فارس مسئولیت هر اقدام جهادی برای رفع مشکلات تولید و سرمایه گذار را می پذیرم.

رحیمی در ادامه به راه اندازی مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان اشاره و بر الزام حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این مرکز به صورت شبانرزوزی تاکید و بیان کرد: به صورت ویژه کار کردن و میان‌بُر رفتن و با شهامت و جرأت تصمیم‌گیری کردن موجب حل مشکلات امروز جامعه شود.

به گفته وی؛ اگر مدیری در این شرایط نتواند تصمیم‌گیری کند به درد شرایط جنگی نمی‌خورد بر لزوم بهره‌وری از سرمایه و کاهش ریسک‌پذیری در آن تاکید کرد.

استاندار فارس یکی از نقاط ضعف ما را مشکلات تولید و سرمایه‌گذار دانست و گفت: دشمن همین را به عنوان نقطه ضعف می‌بیند و بر ما فشار می‌آورد تا اقتصاد کشور را دچار آسیب کند، پس مدیران اقتصادی ما باید چندین برابر حالت عادی تلاش مداوم کنند تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام/س/ م
نظرات بینندگان