کد خبر: ۱۴۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹

فوت ۴۶ نفر در فارس بر اثر ابتلا به کروناویروس طی شبانه‌روز گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: روز گذشته 46 نفر در فارس بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی اکبری بیان کرد: متاسفانه 46 نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به هزار و 678 نفر رسیده است.

وی افزود: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، 400 هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، 103 هزار و 440 مورد مثبت شناسایی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را 87 هزار و 721 نفر اعلام کرد.

اکبری ادامه داد: هم اکنون هزار و 666 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند، همچنین از این تعداد، 245 بیمار مبتلا به کووید19 نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از ترددهای غیرضرور و همت و تلاش تیم های بهداشتی درمانی، این بیماری را در استان کنترل کنیم.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان