کد خبر: ۱۴۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
پاک‌فطرت مطرح کرد؛

ضرورت نظارت بر تولید مواد ضدعفونی کننده در فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عدم نظارت دستگاه‌های مرتبط نظیر استاندارد و علوم پزشکی در حوزه نظارت بر تولید مواد ضدعفونی کننده را یکی از مشکلاتی عنوان کرد که در سطح استان فارس با آن مواجه هستیم.

به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، علیرضا پاک‌فطرت امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص نحوه توزیع مواد ضد عفونی در استان فارس عنوان کرد: عدم نظارت دستگاه‌های مرتبط نظیر استاندارد و علوم پزشکی در حوزه نظارت بر تولید مواد ضدعفونی کننده را یکی از مشکلاتی عنوان کرد که در سطح استان فارس با آن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه موادی که در سطح جامعه نسبت به توزیع آن اقدام می‌شود از استانداردهای لازم برخوردار نیست، افزود: طی مشاهداتی که بنده شخصا از بازار در خصوص توزیع الکل در جامعه داشته‌ام، می‌توان گفت که الکل‌هایی که در بازار موجود است خاصیت ضد عفونی کنندگی چندانی ندارند که این امر می طلبد علوم پزشکی و دستگاه‌های مربوطه نظارت خود را در خصوص توزیع و کیفیت الکل افزایش دهند.

عضو مجمع نمایندگان شیرازو زرقان با بیان اینکه ایجاد انحصار در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی قابل پذیرش نیست و دستگاه‌های مرتبط بایستی زمینه‌ای از بین بردن انحصار را فراهم کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید زمینه‌ای تسریع کار مردم را فراهم کنند نه اینکه زمینه انحصار در کشور را ایجاد کنند.

پاک‌فطرت مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی را عاملی برای از بین بردن موضوع انحصار طلبی برخی دستگا ها در کشور دانست.

انتهای پیام/س/ م

نظرات بینندگان