کد خبر: ۱۴۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹
روزی‌طلب در دیدار با مجمع نمایندگان فارس مطرح کرد؛

تدوین نقشه راه توسعه فارس با احصای ۵۰۷۷ طرح ناتمام/ نمایندگان مجلس مراقب نفوذ در اطرافیان باشند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس گفت: نقشه راه توسعه استان فارس در قالب پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام موجود به وسیله نیروهای متخصص این شورا و نظر آیت‌الله دژکام، تهیه شده است که مجموعه‌ای شامل ۵۰۷۷ طرح کوچک و بزرگ در سطوح ملی، استان و شهرستان است.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمدحسین روزی‌طلب در نشست با مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس اظهار کرد: امیدوارم نمایندگان محترم مردم شریف استان فارس با تلاش خویش، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد شایستگی مجلس شورای اسلامی را محقق سازند.

وی با تصریح بر این موضع که بی‌شک نمایندگان مجلس وظایف خویش را در چهار زیرمجموعه حوزه انتخابیه، استانی، ملی و بین‌المللی رصد کرده و به هر کدام در جایگاه خویش می پردازند، افزود: البته باید مراقب بود که حجم مراجعات در حوزه انتخابیه، نمایندگان را از پرداختن به سایر وظایف مهمتر، باز ندارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس خاطرنشان کرد: در مورد مسائل حوزه انتخابیه بخصوص ممکن است برخی افراد برای مطامع شخصی به آنان نزدیک شده و خود را از حواریون آنان گردانند و نمایندگان محترم در این مورد باید به شدت مراقبت کنند.

بنابه اظهار روزی‌طلب؛ لازمه انجام وظایف استانی که قطعا نتایج مثبت آن به حوزه انتخابیه نیز خواهد رسید، همدلی و وحدت کلمه و همکاری بین نمایندگان است.

این فعال سیاسی انقلابی با ابراز تاسف از ضعف استان در حوزه‌های پیشرفت و توسعه بیان کرد: متاسفانه استان فارس در ادوار گذشته به دلایل مختلف از استان‌های دیگر در چرخه پیشرفت و توسعه عقب مانده است.

وی با اشاره به نقشه راه توسعه استان فارس گفت: بدین‌جهت با نظر حضرت آیت‌الله دژکام نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، نقشه راه توسعه استان فارس در قالب پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام موجود به وسیله نیروهای متخصص شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهیه شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس بیان داشت: این نقشه توسعه، مجموعه‌ای شامل ۵۰۷۷ طرح کوچک و بزرگ در سطوح ملی، استان و شهرستان است که متاسفانه همگی موردغفلت و کم‌لطفی قرار گرفته‌اند.

روزی‌طلب با بیان اینکه این طرح‌ها با ذکر مشخصات احصا شده‌اند و با برش‌های دستگاه مسئول و حوزه انتخابیه در اختیار نمایندگان محترم قرار خواهد گرفت، ابراز امیدواری کرد: با تلاش نمایندگان محترم در پیگیری این طرح‌ها و به سرانجام رساندن بخشی از آن‌ها، در پایان این دوره از مجلس شورای اسلامی چهره اقتصادی، اجتماعی و عمرانی استان بصورت محسوسی تغییر کند.

این پیشکسوت فعال در سپهر سیاسی فارس با تاکید بر کنترل گرانی به عنوان یکی از مسائل مهم کشور و از وظایف ملی نمایندگان، گفت: برای مقابله با گرانی که فشار طاقت‌فرسایی را بر مردم شریف تحمیل می‌کند، باید مانند ابتدای دفاع مقدس که ابتدا دشمن را متوقف کردیم و سپس او را به جای خود بازگرداندیم، عمل کنیم.

رئیس هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس تصریح کرد: از این‌رو، لازم است با هماهنگی دولت و قوه قضاییه هرچه زودتر تدابیری برای متوقف کردن گرانی‌های لجام‌گسیخته اندیشیده و اجرایی شود.

روزی‌طلب در پایان این نشست گفت: در مسائل بین‌المللی نیز باید توجه داشت که شرایط بین‌المللی زمان نگارش برجام به پایان رسیده است، امروز اقتدار ایران در جنبه‌های خارجی بیشتر شده و نظام اسلامی پرچمدار عدالتخواهی در منطقه و جهان است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس بیان داشت: مشاوران نظامی ما در برخورد با استکبار جهانی حرف اول را می‌زنند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرچم «ما ملت امام حسین هستیم» را در جهان به اهتزاز در آورده است، در صحنه‌های دیپلماسی و مذاکرات مجامع بین‌المللی نیز نمایندگان محترم باید این افتخارات را حفظ کرده و توسعه دهند.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان