کد خبر: ۱۴۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سردار بوعلی در آیین آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در فارس؛

دعوت از گروه‌های جهادی برای حضور در طرح همیار سلامت/ راه‌اندازی نقاهتگاه‌های محله‌ای با عنوان سرای محلات

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در نظر داریم نقاهتگاه‌های محله‌ای را در سراسر استان فارس با عنوان سرای محلات راه اندازی کرده تا بیماران کرونا دوران نقاهت خود را در این مکان ها طِی کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آئین آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر به میزبانی سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر فارسبا بیان اینکه در موضوع مقابله با کرونا گروه های جهادی و جوانان فارس همانند ستارگان درخشان در آسمان ایران اسلامی درخشیده اند، گفت: خیران نیک اندیش و گروه های جهادی بسیج در حوزه های مختلف به یاری کادر بهداشت و درمان و اقشار محروم استان فارس آمده و تنها در یک نمونه طِیِ مرحله گذشته نهضت کمک مومنانه بیش از 25 هزار نفر خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کرده اند.

سردار بوعلی افزود: در این مراسم 5 هزار بسته معیشتی به اقشار محروم و آسیب دیده اهدا می شود و این تنها عملکرد یک ناحیه بسیج از 42 ناحیه بسیج استان فارس است که با مشارکت خیران نیک اندیش و سایر نهادها صورت می پذیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با دعوت از جوانان داوطلب و گروه های جهادی برای حضور در طرح همیار سلامت، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس آماده ثبت نام از داوطلبان حضور در طرح همیار سلامت هستند و همچنین در نظر داریم نقاهتگاه های محله ای را در سراسر استان فارس با عنوان سرای محلات راه اندازی کرده تا بیماران کرونا دوران نقاهت خود را در این مکان ها طِی کنند.

انتهای پیام/ح/ م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان