کد خبر: ۱۴۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹
پدر شهیده مدافع سلامت:

شهیده مریم رحیمی فاقد هرگونه بیماری زمینه‌ای بود/ وی جان خود را فدای سلامتی مردمش کرد

پدر شهیده مدافع سلامت در بیانیه‌ای نوشت: شهیده سعیده مریم رحیمی قبل از ابتلا به بیماری کووید۱۹، فاقد هرگونه بیماری زمینه‌ای بوده و درخواست مرخصی بدون حقوق و یا استعلاجی نکرده بود.
 به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمدولی رحیمی پدر شهیده مریم رحیمی از شهدای مدافع سلامت در بیانیه‌ای نوشت: شهیده سعیده مریم رحیمی قبل از ابتلا به بیماری کووید۱۹، فاقد هرگونه بیماری زمینه‌ای بوده و درخواست مرخصی بدون حقوق و یا استعلاجی نکرده بود.
متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم ربّ الشهدا و الصدیقین

"وَ بَشِّرِ الصّابرین الَّذینَ اذا اصابَتهم مُصیبه قالوا انّا للّه و اِنّا الیه راجِعون"

الحمدلله رب العالمین 

خداوند منان را سپاسگزارم که در دامان ما فرزندی تربیت شد که پایان عمر کوتاهش در کسوت مقدس پرستاری به شهادت ختم شد.

با سپاس و قدردانی از کادر محترم پزشکی و درمانی، پرستاران خدوم و زحمتکش و همه عزیزانی که در مدت بیماری شهیده پرستار مریم رحیمی شاهد نهایت کوشش و تلاششان بودیم، و تشکر از همه دوستان، آشنایان و بزرگوارانی که در دوره بیماری و پس از شهادت به هر طریق ممکن ابراز همدردی کرده و التیام بخش آلام ما بودند، جهت تنویر اذهان عموم به اطلاع می‌رساند:

شهیده سعیده مریم رحیمی قبل از ابتلا به بیماری کووید۱۹، فاقد هرگونه بیماری زمینه‌ای بوده و درخواست مرخصی بدون حقوق و یا استعلاجی نکرده بود.

ایشان در شرایط بحرانی کنونی باوجود بارداری، خود را تا حد امکان مقید به انجام وظیفه در حوزه نظام سلامت می‌دانست و در همین مسیر جان عزیز خود را فدای سلامت مردم کشورش کرد.

"والعاقِبه للمُتَّقین"

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان