کد خبر: ۱۴۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

رونمایی از کتاب زندگی‌نامه شهید عباس دوران

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: کتاب زندگینامه خلبان شهید عباس دوران با رویکرد جدید و به‌صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی آماده انتشار است و در این هفته طی مراسمی از آن رونمایی می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه؛ عباس حاجی‌زاده با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به فرهنگ دوستان و جوانان گفت: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس در جهت ارتقای فرهنگ مطالعه و افزایش سطح کمی و کیفی ازدواج در بین جوانان اقدام به انتشار کتاب صد پرسش و صد پاسخ کرده است.

وی افزود: این کتاب که پاسخگوی سوالات جوانان در زمینه ازدواج است در هفته کتاب و کتابخوانی در بین جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: کتاب زندگینامه خلبان شهید عباس دوران از دیگر کتاب‌هایی است که در نشستی به مناسبت سالگرد این شهید والا مقام با خانواده ایشان داشتیم برای آشنایی نسل جوان با این اسطوره گرانقدر قول به چاپ و نشر کتاب شهید دوران داده بودیم که با همت این مجموعه این کتاب با رویکرد جدید وبه صورت دوزبانه فارسی وانگلیسی آماده انتشار می باشد و در این هفته طی مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: کتاب زندگینامه خلبان شهید عباس دوران از کتاب‌هایی است که در نشستی به مناسبت سالگرد این شهید والا مقام با خانواده ایشان داشتیم برای آشنایی نسل جوان با این اسطوره گرانقدر قول به چاپ و نشر کتاب شهید دوران داده بودیم که با همت این مجموعه این کتاب با رویکرد جدید و به صورت دوزبانه فارسی و انگلیسی آماده انتشار است گه در این هفته طی مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: کرونا فرصت مناسبی برای دوستی با کتاب و اعتلای فرهنگ مطالعه است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های این اداره کل در گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی است، گفت: این مسابقات به همت معاونت جوانان در زمینه آموزش‌های پیش از ازدواج در هفته جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر / م

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان