کد خبر: ۱۴۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

اعلام نمرات متسابقان مرحله كشوری مسابقات قرآن در بخش بانوان

نمرات متسابقان مرحله كشوری ۴۳مین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان از سوی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه مرحله كشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: مسابقات بخش آقایان در روز شنبه‌ ۱۷ آبان‌ماه و مسابقات بخش خواهران در روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه برگزار شد.

وی افزود: مسابقات بخش آقایان به‌صورت ضبط تلاوت‌ها در استودیو صدا و سیمای فارس برگزار شد كه تلاوت‌ها جهت انجام داوری به تهران ارسال شد و داوری آن‌ها نیز طی روزهای ۸ تا ۱۳ آذرماه سال جاری انجام می‌شود.

موسوی ادامه داد: مسابقات بخش بانوان به‌صورت ویدئو كنفرانس در سالن ثقلین اداره‌كل اوقاف و امور خیریه و با حضور داوران كشوری به شكل آنلاین برگزار شد كه نمرات متسابقان در رشته‌های مختلف اعلام شد.

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء، معصومه احمدی حائز نمره ۷۶,۰۶ شد و فاطمه محمدی هم نمره ۸۸.۷۰ را كسب كرد و در رشته حفظ كل، فاطمه ابراهیمی نمره ۹۱.۲۰ و زیبا زارع مؤیدی نمره ۸۹.۱۷ را كسب كردند.

وی اضافه كرد: در رشته قرائت تحقیق، آسیه دهقان نمره ۷۷,۷۸ و در رشته دعاخوانی، فرزانه زارعی نمره ۶۳.۹۱ را كسب كردند و منیره عیدی‌پور، نماینده فارس در رشته قرائت ترتیل نیز به دلیل شیوع كرونا از حضور در این مسابقات انصراف داد.

انتهای پیام/ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان