کد خبر: ۱۴۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیج مداحان قصد رقابت و موازی‌کاری ندارد

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر مقوله هم‌افزایی در انجام کارها به موضوع اموری مانند تبلیغ دینی گفت: بسیج مداحان قصد رقابت، تقابل و موازی‌کاری ندارد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سردار یداله بوعلی در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج مداحان فارس عنوان کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ دین اسلام است و حوزه‌های علمیه نیز کار تربیتی و آموزش را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر مقوله هم‌افزایی در انجام کارها به موضوع اموری مانند تبلیغ دینی اشاره و افزود: بسیج مداحان قصد رقابت، تقابل و موازی‌کاری ندارد.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: همه هنر سپاه و بسیج در اقشار این است که بتواند با حضور در همه جامعه، ظرفیت ملی را در صورت نیاز هم‌افزایی کند.

سردار بوعلی با اشاره به انتظارت سپاه از بسیج مداحان گفت: در بسیج مداحان این توقع را داریم که در راستای اهداف خود، هم‌افزا باشد که ظرفیت بسیج را به کمک بیاورد تا به سمت رشد حرکت کند چراکه همه سپاه پشتیبان این قشر هستند و باید ظرفیت‌ها شناسایی شود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت عزیزان پیشکسوت در این عرصه بیان داشت: باید از تمامی ظرفیت مداحان استفاده شود و به استعدادیابی توجه ویژه شود و آموزش و توانمندسازی مداحان نیز باید به صورت ویژه مدنظر این سازمان قرار گیرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس  در ادامه ایجاد بستر برای انجام فعالیت‌ها را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: بسیج مداحان باید محور این ارتقا قرار بگیرد، هر مداحی در هر مکانی هدف بسیج مداحان است‌ و اصلا نباید تمام ظرفیت‌ها را به یک مکان خاص ختم کرد و باید از ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

فرمانده سپاه فجر  فارس ابداع و ابتکار را از مهم‌ترین موارد قابل توجه در سازمان بسیج مداحان عنوان و بیان کرد: در اثر زمان، سبک‌ها و سلایق تغییر می‌کند و باید بسیج مداحان به این نکته توجه داشته باشد.

سردار بوعلی در پایان با تاکید بر حفظ وحدت در نیروهای مسلح، از زحمات روح‌الله همت‌پور مسئول سابق سازمان بسیج مداحان فارس قدردانی و محمدعلی رضایی را به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی، تلاش و هم‌افزایی  شاهد رشد و پیشرفت مداحی در کل استان فارس باشیم و آنچه نظر رهبر معظم  انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است در این استان محقق شود.

روح‌الله همت‌پور مسئول سابق کانون مداحان استان فارس نیز در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این سازمان، اظهار داشت: جذب افراد در جهت تقویت مداحان تراز انقلاب اسلامی بوده و تولید نماهنگ‌های مختلف به صورت هم‌خوانی، تولید ۳۸۵ هزار ماسک، پویش نان رایگان، بسته‌های بهداشتی، اطعام، تهیه جهیزیه و بخشش اجاره‌بها توسط هیئات مذهبی، حمایت درمانی در چندین نوبت، ثبت ۲۹ گروه جهادی،  تعامل و هم‌افزایی با ۳۰ اداره برون‌سازمانی و برگزاری هئیت اندیشه‌ورز مداحان نمونه هایی از فعالیت‌‌های صورت گرفته در سالیان اخیر است.

انتهای پیام/ح/ م

نظرات بینندگان