کد خبر: ۱۴۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

اعلام فراخوان آستان حضرت شاهچراغ برای طراحی زیباسازی دیواره ورودی حرم

معاون عمران و توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: آستان حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) برای طراحی المان شهری و زیباسازی دیواره ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در محل «باب الرضا(ع)» فراخوان می دهد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، علیرضا صحراییان از فراخوان طراحی المان شهری و زیبا سازی دیواره ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: آستان حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) در نظر دارد با هدف اعتلای سیمای بصری و زیباسازی ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در محل «باب الرضا (ع)»، المان و نمادی در سان و مرتبط با فضای این حرم طهر و منطبق با معماری اصیل ایرانی-اسلامی و اقلیم منطقه به همراه طرح دیواره موجود آن طراحی و با همکاری شهرداری شیراز اجرا کند.

معاون عمران و توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) افزود: بنابراین از تمامی معماران، هنرمندان و علاقمندان حقیقی و حقوقی برای شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود.

به گفته صحراییان، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات کامل و ریافت فرم های بت نام به آدرس www.shahcheragh.ir و یا معاونت توسعه و عمران آستان مقدس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مراجعه کنند.

صحراییان اعلام کرد: مهلت ارسال آثار تا 30 آذر است و تمامی طرح های پیشنهادی به همراه جزئیات اجرایی باید تا این تاریخ به دبیرخانه فراخوان و ایمیل elrman.shahcheragh@gmail.com ارسال شود.

اعلام فراخوان آستان حضرت شاهچراغ (ع) برای طراحی زیبا سازی دیواره ورودی در محل «باب الرضا (ع)»

وی ادامه داد: شماره تلفن 0713232124 نیز شماره دبیرخانه فراخوان است و حقوق مادی و معنوی طرح برای طراح محفوظ بوده و به سه طرح برتر و برگزیده توسط تولیت آستان مقدس و نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز طی مراسمی باشکوه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

معاون عمران و توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاکید کرد: در انتخاب طرح، هزینه و سهولت اجرا امتیاز محسوب می شود و طرح ها توسط هیئت داوران مجرب و صاحب نام داوری خواهد شد و همچنین معماری بافت پیرامونی، اقلیم، ماهیت حرمین شرفین و ماندگاری و استحکام آن نیز باید مورد نظر قرار گرفته و هر فرد تنها یک طرح طراحی و ارسال کند.

انتهای پیام/ح/ م
نظرات بینندگان