کد خبر: ۱۴۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد؛

لزوم ثبت سیره شهدای مدافع حرم/ نمایش جلوه‌هایی از نورانیت شخصیت شهید اسکندری در مستند عبدالله

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ثبت و مستندسازی سیره و زندگی شهدای مدافع حرم در قالب تولیدات فرهنگی فاخر و مخاطب‌پسند نظیر کتاب، فیلم و مستند یکی از رسالت‌های مهم فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سردار یداله بوعلی در حاشیه آئین رونمایی از مستند عبدالله با بیان اینکه شخصیت بزرگوار شهید عبدالله اسکندری بعنوان یکی از مردان مجاهد در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ماندگار شده است، گفت: سردار شهید عبدالله اسکندری یکی از افتخارات استان فارس است و مستند عبدالله جلوه هایی از نورانیت شخصیت بزرگ شهید اسکندری را به نمایش گذاشته است. 

وی ضمن تجلیل از دست اندرکاران و سازندگان مستند عبدالله، گفت: سردار شهید عبدالله اسکندری یکی از افتخارات استان فارس است و این مستند از جنبه معرفی شخصیت شهید و تاثیرگذاری معنوی بر روی مخاطب موفق عمل کرده است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: ثبت و مستندسازی سیره و زندگی شهدای مدافع حرم در قالب تولیدات فرهنگی فاخر و مخاطب پسند نظیر کتاب، فیلم و مستند یکی از رسالت های مهم فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی است.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: سیره و زندگی شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم الگو و نمونه سبک زندگی ایرانی اسلامی است و این شهدا معیار و شاخص انقلابی گری و ولایتمداری هستند.

بنابراین گزارش، در این مراسم که با حضور استاندار فارس برگزار شد ضمن تجلیل از همسر شهید سردار حاج عبدالله اسکندری از مستند "عبدالله" به کارگردانی حمید هاشم زاده که روایتی 120 دقیقه ای از زندگی سردار شهید اسکندری از تولد تا شهادت است رونمایی شد.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان