کد خبر: ۱۴۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۹

فرصت ویژه اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه»

دبیر اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه گفت: فعالان عرصه رسانه می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ انتشار فراخوان را تا ۲۲ بهمن‌ماه به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.
 به گزارش سرویس دریافت خبر فرهنگی شیرازه؛ مهدی توکلیان دبیر اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه در گفت‌وگویی با تشریح فعالیت‌های این جشنواره گفت: شهریورماه امسال فراخوان مشارکت اهالی رسانه در نخستین جشنواره کتاب خوان و رسانه منتشر شد و  از همان روزهای نخست اقبال خوبی از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه صورت گرفت و مطالب رسانه‌ای خوب و جذابی نیز تولید شد.

وی افزود: نخستین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» در سال پایانی قرن در موضوعاتی نظیر «کتابخانه»، «کتابدار»، «کتاب خوان»، «اهدای کتاب»، «کتابخانه و خانواده»، «مسئولیت اجتماعی نهاد کتابخانه های عمومی کشور»، «ترویج فرهنگ مطالعه»، «برگزاری محافل تخصصی در طول سال با رویکرد مورد نیاز ملی و استانی» مانند «محافل ادبی»، «فضای مجازی و کتابخانه»، «توجه به نقش آموزش در کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود.

 دبیر اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه بیان کرد: فعالان عرصه رسانه می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ انتشار فراخوان را تا ۲۲ بهمن ماه به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان