کد خبر: ۱۴۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۹

راه‌اندازی گشت‌های رضویون بسیج در کوهمره سرخی

معاون اجتماعی حوزه بسیج قدس کوهمره سرخی گفت: در راستای کاهش‌ آسیب های اجتماعی، ترویج معروفات متروک و مقابله با منکرات رایج، امنیت مردم و همچنین برخورد با جرم‌های مشهود در سطح منطقه کوهمره سرخی اقدام به راه‌اندازی گشت‌های رضویون بسیج شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پدرام بازیاری طی گفت‌وگویی به مناسبت هفته بسیج با این رسانه از راه‌اندازی گشت‌های رضویون بسیج خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای کاهش‌ آسیب های اجتماعی، ترویج معروفات متروک و مقابله با منکرات رایج، امنیت مردم و همچنین برخورد با جرم‌های مشهود در سطح منطقه کوهمره سرخی اقدام به راه اندازی گشت‌های رضویون بسیج شده است.

معاون اجتماعی حوزه بسیج قدس کوهمره سرخی افزود: ضابطان قضایی و بسیجیان شلحشور و همیشه در صحنه ای که در این گشت ها به کارگیری می شوند می توانند با خوش رفتاری و متانت و تذکر لسانی که یکی از اهداف برنامه های امر به معروف و نهی از منکر است در جهت امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشند. این گشت ها در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره تشکیل شده است.

بازیاری بیان داشت: گشت‌های رضویون با تعامل و همکاری نیروی انتظامی اجرا می‌شود و در صورت مشاهده جرم‌های مشهود گزارش تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/ م


نظرات بینندگان