کد خبر: ۱۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۹

رونمایی از ۲۹ کتاب صوتی ویژه نابینایان در فارس

در ششمین روز از ۲۸مین هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران از کتاب‌های صوتی ویژه نابینایان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس رونمایی شد.
به‌گزارش سرویس دریافت خبر فرهنگی شیرازه، در ششمین روز از ۲۸مین هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران از کتاب‌های صوتی ویژه نابینایان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس رونمایی شد.

بنابراین گزارش، کتاب‌های صوتی ویژه نابینایان با عناوین امین‌ترین دوست، آن بالا این پایین، آی قصه قصه قصه، این پسر چقدر کتاب می‌خورد، پسر، عشق، پدر، پرواز کن پرواز، پنگوئن و میوه درخت کاج، پیامبر و قصه‌هایش(1و2و3)، خاله پیرزن، خداحافظ راکون پیر، خفاش دیوانه، در جستجوی خدا، عمو نوروز و خاله نوبهار، پسران تشمال، فرانکلین در تاریکی، فرشته‌ای از آسمون، قصه الاغ و سنگ، قلب مترسک، قورباغه چاه‌نشین، کلوچه‌های خدا، گوسفندی که عصبانی بود، ماجراهای بهلول(1و2و3)، مجموعه مرز پرگهر، یخی که عاشق خورشید شد و یکی بود؛ توسط مربیان و کارشناسان کانون فارس روایت و در استودیو صدابرداری کانون فارس تهیه شده است. 

قابل ذکر است، تهیه و ضبط کتاب‌های صوتی در کانون فارس ادامه دارد و کتاب‌ها در ایام مختلف سال تهیه و در اختیار کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و عموم مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش شیرازه؛ از این کتاب‌های صوتی در نشست مجازی «سایه‌سار کتاب» با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده و مترجم کودک و نوجوان و اعضای نوجوان کتاب‌خوان کانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، خوزستان، بوشهر و هرمزگان رونمایی شد.

انتهای پیام/ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان