کد خبر: ۱۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

اجرای بیش از ۱۶۱ برنامه هفته بسیج در مُهر

فرمانده سپاه مهر از اجرای از ۱۶۱ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، عباس رضایی گفت: چهل و یکمین سال تأسیس شجره طیبه بسیج به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) خدمت همه مردم، خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران شهرستان مهر به ویژه بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی افزود: بسیج یک فرهنگ است، یک تفکر است، این فرهنگ و تفکر با جان‌فشانی، ایثارگری، ازخودگذشتگی و پایمردی بسیجیان عزیز نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در بین تمام ملت‌های آزادیخواه جهان نهادینه‌شده است.

فرمانده سپاه مهر خاطرنشان کرد: کارنامه پرافتخار بسیج در تمامی عرصه‌های فرهنگی، نظامی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی، خدماتی و سلامت و سازندگی همچون خورشید گرمابخش دل‌های مستضعفین جهان است.

رضایی افزود: سپاه شهرستان مهر به استقبال این هفته غرورآفرین و تاریخی می‌رود با بیش از ۱۶۱ برنامه پایگاه محور(هر پایگاه یک خدمت)، حوزه محور و ناحیه ای با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی که شاخص‌ترین آنها: گل‌باران قبور مطهر شهدا، دیدار خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و بسیجیان، رژه خودرویی و موتوری در ۵ آذرماه و همچنین کمک‌های مؤمنانه، اردوهای جهادی، تهیه و توزیع جهیزیه، افتتاح پروژه‌های شاخص و موضوعی در ۵ آذرماه خواهد بود.

وی گفت: تشکیل زنجیره انسانی(تذکر لسانی) آمرین سلامت همراه با سرود میدانی در میادین اصلی شهرستان، مسابقات فرهنگی، مذهبی، پایگاه محور حوزه‌ای و شهرستانی ازجمله مسابقه بزرگ ترتیل و تفسیر قرآن در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: رزمایش سلامت و دفاع زیستی شامل (تور ایست و بازرسی سلامت و امنیت، اجرای گشت‌های رضویون محله محور سلامت و امنیت، اجرای گشت‌های آمرین سلامت برادر و خواهر و توزیع ماسک، ضدعفونی اماکن عمومی و مبلمان شهری و مراکز درمانی نیز ازجمله برنامه‌های بسیج و سپاه شهرستان مهر در این هفته می باشد.

 فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: افتتاحیه عملیاتی تفاهم‌نامه شماره ۴ بین سپاه فجر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معرفی و شروع به کار ۱۸۲ نفر بسیجی برادر و خواهر در عرصه‌های(تغسیل و تدفین فوتی‌های کرونایی، کنترل جمعیت در آرامستان ها و مراکز درمانی، ضدعفونی مراکز درمانی و مبلمان شهری، بیماریابی، کنترل بیماران کرونایی و قرنطینه خانگی در شهرستان مهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س / م
نظرات بینندگان