کد خبر: ۱۴۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

اجرای ۶۰ برنامه هفته بسیج در سروستان

فرمانده سپاه سروستان گفت: طی هفته بسیج حدود ۶۰ برنامه فرهنگی، بصیرتی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و سعی شده برنامه‌ها در فضای مجازی انجام شود.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، زارع مؤیدی ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج و تجلیل از شهدای والا مقام، گفت: برنامه گرامیداشت هفته بسیج، امسال با شعار بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرینی از تاریخ جمعه ۳۰ آبان ماه جاری آغاز و تا ششم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 وی در ادامه افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و مسائل ناشی از آن، سعی شده برنامه ها در مبحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی، مقابله با کرونا و کمک های مومنانه با همکاری خیرین در ۵ آذر  انجام پذیرد.

فرمانده سپاه سروستان همچنین تاکید کرد: در بحث مبارزه با کرونا تفاهم نامه ای بین ناحیه مقاومت بسیج سروستان و  مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفته و به لطف خدا اقدامات موثری انجام می شود.

زارع در خصوص ورود بسیج به مبحث کنترل بازار و جلوگیری از سوء استفاده و اجحاف به مردم توسط افراد سوجو و دلالان تصریح کرد: در بحث مبارزه با گرانفروشی و احتکار کالا و مایحتاج عمومی  با اداره صمت و ستاد ١٧ ربیع الاول همکاری ویژه ای خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی هفته بسیج حدود ۶۰ برنامه فرهنگی، بصیرتی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و سعی شده برنامه ها در فضای مجازی انجام شود.

فرمانده سپاه سروستان در پایان اظهار کرد: دیدار با ائمه جمعه، توزیع ۲۰ هزار ماسک بین روستاها و مناطق محروم، اجرای طرح هرپایگاه یک خانه خدمت، ضدعفونی معابر، اردوهای جهادی، رزمایش نذر خون، رزمایش کمک های مومنانه، اجرای گشت های عملیاتی، تورهای ایست و بازرسی و برگزاری مسابقات (فضای مجازی) از جمله برنامه ها می باشد که بصورت منظم اجرا می شود.

انتهای پیام/ س/ م

نظرات بینندگان