کد خبر: ۱۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

اجرای بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه هفته بسیج در زرین‌دشت

فرمانده سپاه زرین‌دشت از برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، سجاد راحت‌طلب در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج بنا به مقتضیات زمانه ماموریت های مختلفی را برعهده گرفته و بر عهده خواهد گرفت و این هم را هم در میدان عمل ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند تفکر انقلابی است، گفت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در میدان های مختلف چه جان فشانی هایی کرد و به درستی که اگر بسیج شکل نگرفته بود معلوم نبود سرنوشت انقلاب چه میشد.

فرمانده سپاه زرین‌دشت با اشاره به اینکه بسیج همزاد انقلاب است و برخاسته از مردم، افزود: بسیج همه فتنه ها را با یک اشاره رهبر معظم انقلاب خنثی کرده است و در میدان جنگ اقتصادی و بحران کرونا دوشادوش مردم و همراه با دیگر دستگاههای متولی به یاری نیازمندان شتافته است.

 راحت طلب با تاکید بر رعایت پروتکل هایی بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های بسیج گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته امسال نیز همچون سالهای گذشته هفته بسیج، این شجره طیبه را گرامی میداریم.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در تشریح برنامه‌ای هفته بسیج گفت: دیدار بسیجیان و رزمندگان با امام جمعه و مدافعان سلامت، برنامه نذر خون، تجلیل از بسیجیان نمونه در عرصه های مختلف، رزمایش پدافند زیستی، افتتاح نمازخانه و سالن جلسات بسیج دانش آموزی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی، دیدار با خانواده معزز شهدا، بسیجیان دفاع مقدس و مدافعان حرم،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، اردوهای پر خیر و برکت و اثر گذار جهادی، رزمایش کمک مومنانه ، غباروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، طرح تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند و توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند از جمله برنامه هایی است که انشالله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان