کد خبر: ۱۴۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد زرین‌دشت معارفه شد

طی مراسمی، از خدمات مهدی رستگاری رئیس سابق واحد دانشگاه آزاد زرین‌دشت قدردانی و حمید صادقی مادوانی به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد واحد زرین دشت، با حضور محمدکاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در ساختمان جدید این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان محلی زرین دشت شهرستان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی  برگزار شد ، از خدمات مهدی رستگاری رئیس سابق این واحد دانشگاهی قدردانی و حمید صادقی مادوانی به عنوان سرپرست دانشگاه واحد زرین دشت معارفه شد.

ساختمان جدید دانشگاه آزاد  زرین‌دشت افتتاح شد

بنابراین گزارش، ساختمان اداری-آموزشی این واحد با زیربنای 2000متر مربع و در دو طبقه با ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت با حضور محمدکاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، مسئولان شهرستان زرین دشت، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت رسما افتتاح شد.

طی این مراسم مسجد دانشگاه آزاد واحد زرین دشت که به همت حاج رضا نقی زاده و حاجیه شهربانو زارع در زیربنای 300 متر مربع احداث شده است نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ س/ م

نظرات بینندگان