کد خبر: ۱۴۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹
در آیین افتتاح سالن‌های ورزشی صاحب‌الامر مطرح شد؛

محرومیت‌زدایی ورزشی در مناطق کم برخوردار شیراز/ نقش اماکن ورزشی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل ورزش و جوانان از آمادگی همکاری با سپاه فجر فارس در محرومیت‌زدایی ورزشی از مناطق کم‌برخوردار شهر شیراز خبر داد و گفت: کلانشهر شیراز در مقایسه با دیگر شهرهای استان از سرانه ورزشی کمتری برخوردار است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاح سالن ورزش‌های رزمی صاحب‌الامر حوزه 12 ناحیه بقیه‌الله‌الاعظم(عج) شهر شیراز گفت: توجه به محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار یکی از اهداف مجموعه اداره کل ورزش و جوانان است.

وی افزود: کلانشهر شیراز در مقایسه با دیگر شهرهای استان از سرانه ورزشی کمتری برخوردار است که با همکاری شهرداری وشورای شهر و مجموعه سپاه استان می‌توان این نقیصه را بهبود بخشید.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: آمادگی داریم در صورتی‌که ناحیه مقاومت بسیج سپاه در مناطق محرم شیراز مکان مناسبی جهت فعالیت ورزشی جوانان ونوجوانان در نظر بگیرد نسبت به تجهیز آن اقدام نماید.


ساخت اماکن ورزشی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش دارد

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در آیین افتتاح سالن ورزش‌های رزمی به مناسبت هفته بسیج گفت: ورزش نقش به سزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد و ساخت اماکن ورزشی در این مناطق تسریع کننده این امر است.

حمایت از تیم فجر سپاسی موضوع دیگری بود که فرمانده سپاه به آن پرداخت و بیان داشت: حضور قدرتمند فجر شهید سپاسی در لیگ دسته یک در دستور کار ما است و امیدواریم این تیم بتواند به لیگ برتر صعود و دل مردم استان را شاد کند.

در پایان این مراسم تفاهامنامه همکاری فی مابین هیات تکواندو استان و سپاه ناحیه بقیه الله شیراز منعقد شد.

گفتنی است سالن ورزش های رزمی صاحب الامر با زیر بنایی ۴۰۰ مترمربع در بلوار ماذون قشقایی شهر شیراز به همت سپاه فجر استان فارس ساخته و تجهیز شده است.

انتهای پیام/ ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان