کد خبر: ۱۴۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

تاکید نماینده شیراز بر حل مشکلات معیشتی با تکیه بر توان داخلی/ جمهوری اسلامی مذاکره در موضع ضعف را نمی‌پذیرد

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس گفت: غربگراهای داخلی حل مشکلاتی نظیر معیشتی، اقتصادی، پیشرفت، توسعه، سازندگی را به غرب گره می‌زنند و جای سوال دارد که چرا این‌ها فقط به دنبال غرب هستند و اعتقادی به توانمندی‌های داخلی ندارند.

به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، ابراهیم عزیزی در واکنش به اظهارات برخی از مقامات دولتی در خصوص مذاکره با آمریکا، گفت: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور هر چه دلسوزان و بزرگان نظام اسلامی تاکید دارند که نگاه خود را به بیگانگان معطوف نکنید و برای حل مشکلات به توانمندی‌های داخلی اتکا شود هیچ اهمیتی به چنین مباحثی نمی‌دهند.

تاکید نماینده شیراز بر حل مشکلات معیشتی با تکیه بر توان داخلی/ جمهوری اسلامی مذاکره در موضع ضعف را نمی‌پذیرد

خانه ملت به نقل از رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: غربگراهای داخلی حل مشکلاتی نظیر معیشتی، اقتصادی، پیشرفت، توسعه، سازندگی را به غرب گره می‌زنند و جای سوال دارد که چرا این‌ها فقط به دنبال غرب هستند و اعتقادی به توانمندی‌های داخلی ندارند!

وی تاکید کرد: آقای ظریف! باید بداند در هفت سال اخیر کشور را در باتلاق مذاکرات قرار داده است؛ البته ناگفته نماند که احدی به دنبال قطع روابط با کشورها نیستند و با مذاکره مخالفتی ندارند، اما حرفشان این بوده که نشستن پای میز مذاکره باید به همراه عزت و از موضع قدرت باشد ولی مشکل آقایان این است که همیشه می‌خواهند در موضع ضعف وارد مذاکره شوند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس تصریح کرد: آقایانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند باید بدانند که مذاکره در موضع ضعف مورد پذیرش جمهوری اسلامی ایران نبوده و باید دست از این خیال خام بردارند.

عزیزی بیان کرد: ایران اسلامی مذاکره در موضع ضعف را نمی‌پذیرد و البته مجلس شورای اسلامی مخالف چنین موضوعی است و زیر بار تعهدات غیرعقلانی نخواهد رفت.


انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان