کد خبر: ۱۴۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹
۱۵۱پروژه محرومیت‌زدایی فارس با رمز «یا محمد رسول‌الله» کلید خورد؛

تاکید فرمانده سپاه فجر فارس بر ظرفیت بسیج و نیروهای جهادی در محرومیت‌زدایی

سردار بوعلی در آیین افتتاح ۱۵۱پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی فارس گفت: فرزندان این ملت عزیز امروزه از لحاظ سطح فنی در جایگاهی هستند که با ابراز توانمندی‌های خود هم در بخش‌های نجات اقتصاد کشور موثر بوده و هم تضمین کننده امنیت در سطح کشور و منطقه هستند و با استفاده و تکیه به ظرفیت‌های داخلی و نیروهای جهادی سپاه در مسیر رفع محرومیت‌ها و مشکلات گام برمی‌دارند.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در آیین افتتاح ۱۵۱پروژه محرومیت‌زدایی فارس اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج، پیشرو در خدمت و امید آفرینی» است، هفته بسیج یادآور رشادت های جوانان بسیجی از مرز و بوم است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها فعالیت دارد، تاکید کرد: فلسفه وجودی بسیج اینست که برای استفاده از ظرفیت آحاد جامعه برای مواجه با مشکلات استفاده کند و از این رو بسیج دارای اقشار مختلف در ارتباط بوده و 22 قشر در بسیج تعریف شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه پایگاه‌های بسیج و نواحی آن در عرصه های مختلف نقش آفرین است، تاکید کرد: اگر مسئله ای برای یک سازمان پیش بیاید، بسیج به وی کمک می کند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های بسیج، خدمت خالصانه و مومنانه است، اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی در سطح کشور در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی با استفاده از ظرفیت های گردان های خود و کمک مردم جهاد آفرین است.

وی به پروژه‌های مورد افتتاح سپاه در هفته بسیج در کشور اشاره کرد و افزود: امروز در سطح ملی شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار وسیع توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در عرصه‌هایی نظیر نفت و گاز، سد، جاده، ریل‌گذاری، تونل هستیم که جایگزین خوبی برای خروج از زیر بار منت برخی شرکت‌های بیگانه است.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: فرزندان این ملت عزیز امروزه از لحاظ سطح فنی در جایگاهی هستند که با ابراز توانمندی های خود هم در بخش‌های نجات اقتصاد کشور موثر بوده و هم تضمین کننده امنیت در سطح کشور و منطقه هستند و با رویکرد و تدابیر فرمانده کل سپاه این امر همواره در حال انجام هست و با استفاده و تکیه به ظرفیت‌های داخلی و نیروهای جهادی سپاه در مسیر رفع محرومیت‌ها و مشکلات گام بر می‌دارند.

سردار بوعلی در ادامه با بیان اینکه در استان فارس شاهد قرارگاه های متعددی هستیم که در جهت رفع محرومیت‌زدایی وا شتغال، نقش آفرینی می‌کنند، گفت: در شیراز قرارگاه احمد ابن موسی(ع) که 16 محله محروم را تحت پوشش خود قرار دارد و مشغول فعالیت است که با استفاده از هم افزایی سایر نهادها اقداماتی انجام می دهند که یک هزار پروژه را تعریف کرده که شامل ساماندهی محلات، ایجاد مکان های ورزشی، توزیع جهیزیه، تسهیلات و کارگاه های خانگی است.

فرمانده سپاه فجر فارس به قرارگاه جوادالائمه(ع) نیز اشاره کرد و افزود: این قرارگاه شش دهستان محروم را تحت پوشش خود دارد و فعالیت‌های در زمینه‌هایی نظیر علمی، فرهنگی، مذهبی، عمرانی فعالیت دارد.

وی در ادامه به سازمان بسیج سازندگی استان در سطح کل اشاره و عرضه داشت: فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی استان علاوه بر مرکزیت در سطح شهرستان ها و حتی خارج از آن گسترده می باشد وامروز نیز شاهد افتتاح 151 پروژه محرومیت زدایی در 30نقطه از استان فارس، توسط این سازمان به محوریت شهرستان مرودشت هستیم.

سردار بوعلی در ادامه به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای جهادگر شهرستان مرودشت اشاره کرد و افزود: این زمین چمن مصنوعی با مشارکت سپاه فجر فارس و شهرداری در زمینی به متراژ 900 متر مربع با ارزش 15میلیارد ریال به مناسبت هفته بسیج امروز افتتاح شد.

قابل ذکر است که در ادامه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بسیج و رمز (یا محمد رسول الله)، عملیات افتتاح و بهره برداری از 151 پروژه مذکور، توسط سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس آغاز شد.

۱۵۱پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه فجر استان فارس که امروز در شهرستان مرودشت و از طریق ارتباط تصویری در 30 نقطه استان فارس با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به صورت ارتباط تصویری و فرمانده نواحی مقاومت به صورت ارتباط تصویری و مسئولین محلی و شورای تامین شهرستان ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح شد.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان