کد خبر: ۱۴۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی شهادت «شهریار علی‌زاده»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پیام شهادت جانباز دفاع مقدس شهید «شهریار علی‌زاده» گفت: خانواده بزرگ سلامت فارس طی ۹ ماه گذشته، در کنار حجم گسترده خدمات شبانه‌روزی به مردم شریف استان فارس، سوگوار فرزندانی شده است که هر کدام نقشی ارزنده در تعالی رسالت‌های این خانواده ایفا می‌کردند و امروز در کنار ما نیستند و روزهای خزان امسال بر ما، با سوگ عزیزانمان رقم خورده است.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس شهید «شهریار علی‌زاده»، مدافع سلامت بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت‌های شهید رجایی را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: خانواده بزرگ سلامت فارس طی ۹ ماه گذشته، در کنار حجم گسترده خدمات شبانه روزی به مردم شریف استان فارس، سوگوار فرزندانی شده است که هر کدام نقشی ارزنده در تعالی رسالت‌های این خانواده ایفا می‌‌کردند و امروز در کنار ما نیستند و روزهای خزان امسال بر ما، با سوگ عزیزانمان رقم خورده است.

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی  شیراز بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

خانواده بزرگ سلامت فارس طی ۹ ماه گذشته، در کنار حجم گسترده خدمات شبانه روزی به مردم شریف استان فارس، سوگوار فرزندانی شده است که هر کدام نقشی ارزنده در تعالی رسالت‌های این خانواده ایفا م‌ کردند و امروز در کنار ما نیستند و روزهای خزان امسال بر ما، با سوگ عزیزانمان رقم خورده است.

فرزندانی غیور که با شهادت شرافتمندانه خود، برای ما میراثی گرانبها از غنای فرهنگ قهرمانی سلامت به یادگار نهادند و تا همیشه وامدارشان هستیم. فرزندانی که خانواده سلامت استان به آنان می‌بالد و قهرمانانه پرچم پرافتخار خدمت را به اهتزاز درآودند.

شهید شهریار علیزاده، نیروی شریف شاغل در بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت های شهید رجایی نیز فرزند عزیزی دیگر از این خانواده بود که شهادتش، موجی از اندوه را برای یکایک ما در پی داشت و اکنون همرزمان غیورش در سنگر سلامت، سوگوار ضایعه تلخ از دست دادنش هستند.

شهادت این شهید ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، همکاران بزرگوارش و تمامی مجموعه سلامت استان، صمیمانه تبریک و تسلیت می‌گویم و امیدوارم در مسیر والای خدمت که رسالت متعالی شهادت این عزیزان بود، بتوانیم رهروی صدیق باشیم.

برای آن شهید ارزنده از پرورگار باریتعالی، علو درجات مسالت داشته و امید است ایشان را با مولایش حضرت علی(ع) محشور گردانیده و به خانواده بزرگوارشان صبر جزیل عنایت فرماید.

ضمن ادای احترام به تمامی شهدای ارزشمند سلامت استان، امید است در گذر از این روزهای تلخ، با یاری خداوند متعال، همت ارزشمند مدافعان غیور سلامت و همراهی مردم شریف فارس، روزهای بهتری در انتظار مردم عزیز این مرز و بوم باشد.

انتهای پیام/ س/ م

نظرات بینندگان