کد خبر: ۱۴۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹

توزیع ۱۰۰۰ ساندویچ میان کارتن‌خواب‌های شیراز توسط قرارگاه عمار منصوریه

معاون تبلیغ حوزه منصوریه شیراز از تهیه و توزیع یک هزار ساندویچ میان کارتن‌خواب‌ها توسط نوجوانان کانون فرهنگی کانون فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی مسجد الرجا و مسجد الرسول(ص) خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت‌الاسلام حسین رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه و توزیع یک هزار ساندویچ میان کارتن‌خواب‌ها در شیراز، اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل پاییز به سرمی بریم و هوا نیز سرد است، ازاین‌رو طلاب جهادی قرارگاه تبلیغی_جهادی حوزه علمیه منصوریه شیراز تصمیم گرفتند در کانون‌های فرهنگی تحت پوشش قرارگاه توسط نوجوانان و جوانان عضو این کانون‌ها حرکت‌های خیر را رقم بزنند.

وی در ادامه با تصریح اینکه امیدواریم این‌گونه حرکت‌های خیرخواهانه به‌صورت هفتگی در سطح شهر شیراز و حاشیه شهر نیز رقم بخورد، به سایر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: چهارمین مرحله طرح «مواسات و همدلی» به پیروی از فرمایش رهبر معظم انقلاب، به همت اصحاب مسجد الرجا جمع‌آوری و توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، میان نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی مسجدالرجاء شیراز خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت هفته بسیج این کانون فرهنگی هنری اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ «طراحی‌های ارزشی» کرده است.

وی عنوان کرد: در این مسابقه تولید محتواهای مختلف نظیر استوری، عکس نوشته و کلیپ کوتاه با موضوعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یا بسیج در نظر گرفته‌شده است.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان مطرح کرد: زمان ارسال آثار  تا هفتم آذر ادامه دارد، ازاین‌رو علاقه‌مندان باید محتوای تولیدی خود را به شماره واتس اپی ۰۹۱۷۸۵۴۵۹۰۹ ارسال کنند، همچنین جوایزی برای نفرات برتر در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان