کد خبر: ۱۴۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹

اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس/ ۳۶۸ بیمار در بخش‌های ICU هستند

بر اساس اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، ۴۷ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از افزایش موارد نمونه گیری به ۴۸۲هزار و ۶۸۶ مورد از ابتدای شیوع بیماری تاکنون خبر داد و گفت: با بررسی نمونه های انجام شده، تاکنون ۱۱۸هزار و ۶۳۶ بیمار مثبت قطعی در استان فارس شناسایی شده است.

 سید روح الله حسینی از بستری دو هزار و ۲۷۶ بیمار مشکوک علامت دار و یا مثبت در بیمارستان‌های استان خبر داد که از این تعداد، ۳۶۸ بیمار در بخش‌های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

وی با ابراز تاسف از جان باختن ۴۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته تاکنون در استان، از افزایش جانباختگان کروناویروس به دو هزار و ۳۶۱ نفر خبر داد و برای آنان غفران الهی مسالت داشت.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه، از ابتدای شیوع این بیماری، ۱۲۶ هزار و ۶۲۵ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

 حسینی با اشاره به محدودیت‌هایی که از ابتدای هفته جاری در کشور و استان آغاز شده است، از عموم مردم خواست تا با پایبندی به این محدودیت ها، زمینه بهبودی شرایط کنونی و کاهش آمارهای ابتلا و جان باختن عزیزانشان را فراهم آورند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی های خانوادگی در این روزهای محدودیت را یک توصیه جدی خواند.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان