کد خبر: ۱۴۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹
رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان:

ترورهای کور نشانه ضعف و زبونی دشمن است/ خوی قبیحانه آمریکا نقطه پایانی بر خوش‌باوری جریان غربگرا است

رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس گفت: این حوادثی که توسط اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها در کشور ما دنبال می‌شود نقطه پایانی بر خوش‌باوری‌های بسیاری از افرادی است که امید به مذاکره بسته‌اند که در زیر آن دستکش مخملی، چنگ و دندان فولادی را نمی‌بینندو در خوش خیالی خود همچنان مانده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جعفر قادری طی گفتگویی با این رسانه در پی شهادت مظلومانه شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: ترور دانشمند دفاعی شهید فخری‌زاده نشان می‌دهد که ما با چه گرگ‌هایی روبرو هستیم و این یک نقطه پایانی بر ساده انگاری‌ها و خوش ‌خیالی‌های بعضی از افرادی است که در کشور هنوز به دنبال مذاکره هستند و عقیده دارند که ما اگر از طریق مذاکره وارد شویم آنها چنگ و دندانشان را کنار می‌گذارند و مسائلشان را با ما حل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل این خوی ترور و قبیحانه‌ای که دارند جز برخورد با آنان راه دیگری وجود ندارد، افزود: این حوادثی که توسط اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها در کشور ما دنبال می‌شود نقطه پایانی بر خوش‌باوری‌های بسیاری از افرادی است که امید به مذاکره بسته‌اند که در زیر آن دستکش مخملی، چنگ و دندان فولادی را نمی‌بینندو در خوش خیالی خود همچنان مانده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان گفت: باید از این مسائل عبور کنیم و وقتی چنین ددمنشی‌ها و زشتی‌هایی را از آمریکا و اسرائیل می‌بینیم بحث مذاکره هم باید کنار گذاشته شود و با جدیت و قاطعیت هدف و راهی را که داریم دنبال کنیم.

قادری در ادامه گفتگو با شیرازه ترور شهید فخری‌زاده در شب شهادت شهید شهریاری را نشان از این دانست که آنان هرگز دست از سیاست‌های خود بر نمی‌دارند؛ پس دلیلی وجود ندارد که ما کوتاه بیایم و صحنه را برای شرارت‌های بیشتر آنان باز بگذاریم، ما باید از همه ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم و اجازه ندهیم چنین اعمال وقیح و بی شرمانه‌ای ادامه یابد.

وی با بیان اینکه مردم هم اجازه نمی‌دهند افراد مستأصلی که در کشور دنبال مذاکره هستند که فرصتی پیدا کنند و مسیر گذشته را ادامه دهند، عنوان کرد: ما در مقاطع مختلف انقلاب نشان دادیم که هر جا دشمن برخورد کرده و ما جوابش را با تندی و جسارت و جرات دادیم بهتر نتیجه گرفتیم تا اینکه کوتاه بیاییم و بنای سازش داشته باشیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس تصریح کرد: نکته دیگری که باید بدان اشاره کرد این است که صنعت دفاعی و هسته‌ای برای ما یک صنعت کلیدی و نقطه قوت است و اینکه آمریکا و اسرائیل به خودشان اجازه می‌دهند که چنین اقداماتی را در کشور ما داشته باشند، نشان دهنده این است که می‌دانند از کجا دارند ضربه می‌خورند و به خوبی مطلع هستند که قدرت و اقتدار ما در همین صنایع دفاعی و هسته‌ای است و برگ برنده ما در برابر مسائل بین‌المللی همین توانمندی و ظرفیت‌های هسته‌ای و دفاعی است.

قادری با بیان اینکه با این ترورها نیز راه به جایی نمی‌برند،گفت: ترورهای کور نشانه ضعف و زبونی دشمن است و تنها باعث می‌شود که روحیه رشادت و شجاعت و دلاورمردی در بین مردم ما تقویت شود و باور مردم به آرمان‌ها و اعتقاداتشان افزایش یابد و در ادامه مسیری که دارند با جدیت و استحکام بیشتری کار را دنبال کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم ما بیدی نیستند که با این بادها بلرزند و کوتاه آمده و عقب‌نشینی کنند پس باید پالس‌هایی که از ناحیه برخی افراد داده می‌شود را جدی نگیرند چون این افراد در جامعه ما عددی نیستند و در مقابل موج خروشان ملت ما تب مقاومت ندارند تکلیف کشور ما کاملا روشن است و هیچ‌گاه تسلیم زور‌گویی‌ها و رفتارهای ددمنشانه نمی‌شویم و مسیری را که شروع کرده‌ایم ادامه خواهیم داد تا راه شهدا و انقلاب را مصمم‌تر دنبال کنیم.

انتهای پیام/ س / م

نظرات بینندگان