کد خبر: ۱۴۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

کمک ۸۰۰ میلیون ریالی خیر شیرازی به زندان‌های فارس

همزمان با هفته بسیج نیک اندیش شیرازی ۸۰۰ میلیون ریال برای خرید بسته معیشتی و کتاب به زندان های فارس کمک کرد.
به گزارش سرویس رصد شیرازه، غلامرضا فیلی نیک اندیش شیرازی با حضور در اداره کل زندان‌های فارس و دیدار با اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان، مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به اداره کل زندان‌های فارس اهدا کرد که ۷۰۰ میلیون ریال از این مبلغ را برای خرید بسته معیشتی به خانواده زندانیان بی بضاعت اختصاص داد و ۱۰۰میلیون ریال نیز برای خرید کتاب شهدا به منظور استفاده زندانیان درنظر گرفت.

همچنین این نیک اندیش شیرازی از ابتدای شیوع کرونا در کشور ۱۰ هزار ماسک به زندان‌های فارس اهداء کرده بود و در این دیدار نیز ۳۰ هزار ماسک برای استفاده زندانیان به زندان‌های استان اهداء و در مجموع ۴۰هزار ماسک اهدا کرده است.

مبنای نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و نیازمندان در اسلام تقوی و پرهیزکاری است و این خیر نیک اندیش با این عمل خداپسندانه خود به مصداق آیه شریفه ۲ سوره مائده که خداوند می‌فرماید باید به یکدیگر در نیکوکاری و تقوا کمک کنید نه بر گناه و ستمکاری، نشان دادند که انسان مسلمان باید در پی رفع حوائج برادر مسلمان خود باشد هرچند همنوعش گرفتار در بند باشد.

نیکی به دیگران و کمک به اقشارآسیب دیده اجتماع به ویژه زندانیان و خانواده آنان امری بسیار بزرگ و ارزشمند است و امیدواریم خیران بزرگوار، همنوعان در بند و خانواده‌های آنان را دریابند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان