کد خبر: ۱۴۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹
با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای؛

نهادها و تشکل‌های انقلابی استان فارس شهادت شهید فخری‌زاده را تسلیت گفتند

برخی احزاب و تشکل‌های انقلابی و نهادهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فارس با ارسال بیانیه‌های جداگانه‌ای به «شیرازه» بیان داشتند: با تقویت جریان مقاومت در منطقه، انتقام سختی در انتظار صهیونیست بین‌الملل و جریان‌های تکفیری و عاملان و آمران منطقه‌ای این اقدام وحشیانه و تروریستی خواهد بود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

 طی روز گذشته تاکنون بسیاری از شخصیت‌ها و نهادهای مختلف این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

برخی احزاب و تشکل‌های انقلابی و نهادهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز با ارسال بیانیه‌های جداگانه‌ای به شیرازه تصریح کردند: دشمنان قسم خورده و کوردل ملت ایران بدانند که با شهادت دانشمندان علمی کشور همچون شهیدان والا مقام فخری زاده، شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد و احمدی روشن ها، مسیر رشد و استقلال و مقاومت ملت اسلامی ایران هرگز متوقف نخواهد شد بلکه زمینه رشد و بالندگی تربیت شدگان مکتب این شهیدان در عرصه های نظامی، هسته ای و دفاعی با سرعت بیشتری از گذشته پیش خواهد رفت و با تقویت جریان مقاومت در منطقه،  انتقام سختی در انتظار صهیونیست بین الملل و جریان های تکفیری و عاملان و آمران منطقه ای این اقدام وحشیانه و تروریستی خواهد بود.

در این بیانیه‌ها آمده است: بر همگان هویدا است که  استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش و ایادی خبیث و حامیان خونخوارشان در منطقه، پس از شکست و رسوایی‌های مفتضح در نبرد با جریان  شجاع مقاومت، بواسطه این اقدامات سراسر وحشیانه،  ناجوانمردانه و کینه توزانه با حربه منفور ترور، درصدد حذف شخصیتهای اثرگذار علمی کشور و به خیال باطل و رذیلانه خود مانع در رشد و پیشرفت چشمگیر صنعت دفاعی کشور و نهایتا  تضعیف و انحراف جریان مقاوم مقاومت  در جبهه  ضدّ صهیونیستی گردند.

در ادامه متن پیام برخی از بیانیه‌ها می‌آید:

تسلیت تشکل‌های ولایتمدار فارس

تشکل‌های ولایت‌مدار فارس ترور ناجوانمردانه و خبيثانه دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت حجت بن الحسن(عج)، نایب بر حقشان مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا وخانواده آن شهيد وإلا مقام و آحاد امت حزب‌الله تبریک و تسلیت عرض نموده و قاطعانه خواستار پاسخ درخور و قاطع جمهوری اسلامی به این اقدامات گستاخانه صهیونیسم جهانی است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین 
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

نترسان ای عدو ما را که ما فرزند فریادیم
وَ تاجان در بدن داریم خصم کفر و الحادیم

برای نیل براهداف خود هستیم در میدان
نمیترسیم گرچه باز فخری زاده ای دادیم

شهادت هنر مردان خداست. 

بار دیگر به شهادت رساندن یکی از سربازان سرافزار اسلام، دانشمند هسته‌اى و از مديران علمى و خدوم میهن اسلامی، نقاب از چهره پلید و خبیث مدعیان دروغین حقوق بشر و اعلام کنندگان مضحک فهرست‌های تروریستی برداشت و خوی ددمنشی و رذالت استکبار و صهیونیسم جهانی كه دست چدنى خود را با دستكش مخملين پنهان و عده‌اى ساده لوح را به اسم مذاكره و صلح فريفته يا مرعوب کرده‌اند، بر همگان آشکار کرد. 

تشکل‌های ولایت‌مدار فارس ترور ناجوانمردانه و خبيثانه دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت حجت بن الحسن (عج)، نایب بر حقشان مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا وخانواده آن شهيد وإلا مقام و آحاد امت حزب الله تبریک و تسلیت عرض نموده و قاطعانه خواستار پاسخ درخور و قاطع جمهوری اسلامی به این اقدامات گستاخانه صهیونیسم جهانی است.

یک رهبر پاک و ملّتی آماده
او دلبر و ما دلآور و دلداده

در مکتب سیّد علی خامنه‌ای
مائیم همه محسن فخری‌زاده

بیانیه تشکل‌های ولایتمدار فارس به امضای احزاب و تشکل‌های ذیل رسیده است:
پویش یاران انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، جامعه اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی فرهنگیان،جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه جوانان متحد اسلامی، جامعه فاطمیون، جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی، جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت پیروان زینب(س)، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان، حزب پایداری انقلاب اسلامی، حزب مؤتلفه اسلامی و کانون تربیت اسلامی

تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در پی ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

پدیدۀ خارق العاده انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا به امروز در طول حیات بیش از چهل ساله خود  افتخار دارد، آن چنان آسایش را  از چشمان مستکبران و زورمداران عالم ربوده و دستان طمع ورزانه و زیاده خواهانۀ آنان را از منابع و نفوس مسلمین و آزادگان و دیگر کشورهای آزاده کوتاه نموده و آن چنان بزرگ مردانی را در مکتب قرآن کریم و پیر جماران پرورش داده، که دشمنان زبون را به استیصال بکشاند. 

این بار دستان جنایتکارانه مستکبران که تا مرفق غرق در خون انسان‌های بی گناه است، از آستین دجالان روباه صفت تحت سلطۀ استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بیرون آمده و یکی از همین مردان بزرگ تربیت یافتۀ مکتب انقلاب اسلامی و از دانشمندان پیشرو در صنعت دفاعی را از ملت ایران گرفت.

ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از دانشمندان برجسته و پیشتازان علمی  و صنعتی کشور محسوب می شد، بار دیگر دشمنی بدخواهان این ملت و دشمنان عنود و حسود پیشرفت کشور را آشکار کرد که برای دستیابی به اهداف پلید خود، از هیچ اقدامی، حتی ترور وحشیانه و به شهادت رساندن دانشمندان علمی دریغ نمی‌کنند.

این ترور خباثت آلود نشان از عمق ترس و استیصال دشمنان مرعوب و سرسپردگان داخلی و خارجی از پیشرفت‌های چشمگیر کشور در صنایع نوین و دست یابی به مدارج بالای علمی و فناوری و نشان از اوج حقد و حقارت آمریکا و اسرائیل و اذنابش از سیلی دانشمندان نخبه و فرزندان برومند این مرز و بوم است.   

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن تسلیت این ضایعه تأسف بار و تبریک این شهادت بزرگ و مجاهدانه به مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»، جامعۀ بزرگ علمی، همسنگران و خانوادۀ معزز 'شهید دکتر محسن فخری زاده'، طلب علو درجات برای ایشان از درگاه ایزد متعال، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرده و اعلام می دارد؛ که دشمنان انقلاب اسلامی با این گونه اقدامات وقیحانه و ترورهای ناجوانمردانه نمی توانند جلوی حرکت‌ها و پیشرفت‌های سریع و درخشان ملت بزرگ و شهید پرور ایران را گرفته، بلکه موجب تسریع در روند جهاد علمی و صنعتی بیشتر ایران شده و تمامی آمران، مسببان و عاملان این جنایت بزرگ، بایستی تاوان سخت و سنگین آن را به بزرگی جنایتی که کردند، بپردازند. 

تسلیت جامعه روحانیت شیراز 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
شهادت شخصیت نخبه‌ شهید والا مقام دکتر محسن فخـری زاده دانشمند هسته ای ایران اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید و اندوه دیگری بر دل مردم صبور و دوستداران جمهوری اسلامی گذاشت . 
این ترور بزدلانه که با دستان جنایتکارانه شبکه‌ی صهیونیستی تروریزم بین‌الملل دولتی صورت گرفت نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدن استکبار جهانی در مقابل پیشرفت های علمی کشور بوده و صرفاً جهت انتقامجویی از ملت عزیز ایران است .
جنایتکاران تصور میکنند با ترور دانشمندان کشور می توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این مرز و بوم ایجاد نمایند ولی با حول و قوه الهی انشاءالله در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت .
استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و دولت نامشروع اسرائیل و اذناب خود فروخته در منطقه و وابستگان دل بسته داخلی بدانند که با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان نه تنها مانعی برای رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش ایجاد نخواهند نمود بلکه عزم و اراده جوانان را برای تداوم افتخار آفرینی در میدان های علمی چندین برابر خواهد نمود و در راهی که با همت و عزم این شهداء عزیز رونق یافته خللی وارد نخواهد شد و به فرمایش امام راحل عظیم الشأنمان هر چه ما را بکشید ملت ما بیدارتر میشود ، و این اطمینان را به آنان خواهیم داد که این جنایت بی جواب نخواهد ماند .
جامعـه روحانیت شیـراز ضمن محکوم نمودن شدید این جنایت ناجوانمردانه و خصمانه ، شهادت این دانشمند هستـه ای را به محضـر مقام معظم رهبـری حضـرت آیت الله العظمی امـام خامنـه ای مدظله العالـی ، خانواده معزز این شهید والامقام ، جامعه علمی و هسته ای کشور و عموم مردم انقلابی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال جهت شهید عزیزمان علو درجات و حشر با اولیاء الهی را مسئلت می نماید. والسلام

جامعـه روحانیت شـیراز

تسلیت بسیج اساتید دانشگاه شیراز

پیام بسیج اساتید دانشگاه شیراز به مناسبت شهادت سردار دکتر محسن فخرآبادی
بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (احزاب، 23).

امام خمینی (ره): ملت ما شهادت را فوز عظیم می داند، ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است.

مقام معظم رهبری: هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است. 
شهادت سردار شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به مردم سرافراز و شریف ایران و قلب صبور ملت ایران فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

اندیشه های پلید و دستان ناپاک و آغشته به خون هزاران انسان بیگناه جبهه استکبار این بار خون پاک یکی از دانشمندان نامدار در عرصه دفاع، عزت، افتخار و اقتدار ملت سرافراز ایران را بر زمین ریخت.
 
ملت ایران در طول چهل و اندی سال گذشته بارها و بارها شاهد این جنایات ددمنشانه از سوی دشمنان پلید و شیطان صفت خود بوده است و این اقدام تروریسی ادامه ترورهای کور منافقین در سالهای نخستین پس از پیروزی انقلاب، ترور دانشمندان هسته ای و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. این است منطق دشمنان قسم خورده ملت ایران. آری، جنایت و ترور منطق واقعی دشمنانی است که برای نیل به اهداف شیطانی خود از مذاکره و گفتگو دم می زنند در حالی که دشنه ها در کف و شمشیرها در جامه خود پنهان نموده اند.

انتظار منطقی ملت صبور و غیور ایران در شرایط حاضر از مسئولین امر انتقامی سخت و پشیمان کننده برای عامران و عاملان این اقدام ددمنشانه است. بدون تردید این اقدام تروریستی با همکاری و هماهنگی مثلث شوم رژیم غاصب صهیونیستی، دولت مزور آمریکا و رژیم های مرتجع منطقه با محوریت رژیم فاسد آل سعود انجام شده است، لذا سهم هر سه ضلع مثلث ترور از زهر انتقام باید برابر و البته درخور باشد.
وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ، مُبیرِ الظّالِمینَ
بسیج اساتید دانشگاه شیراز

تسلیت سپاه فجر فارس

سپاه فجراستان فارس شهادت این دانشمند فرهیخته را به ساحت امام عصر(عج)، نائب ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

"بسم الله الرحمن الرحیم"

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.(احزاب /۲۳)

بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه و بزدلانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.  

 شهادت دانشمند فرهیخته و مسئول پدافند هسته ای و حوزه صنایع بنیادی و راهبردی کشور "شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی" بار دیگر چهره کریه و رو به زوال رژیم منحوس صهیونیستی وجوخه ترور استکبار جهانی وپایگاه نظامی رژیم تروریست آمریکا را بر همگان روشن تر نمود. درادامه راه پرفتوح انقلاب اسلامی مبتنی برمقاصد آن شهید والا مقام و دانشمند مجاهد تا وصول به آرمان‌های رفیع امت اسلامی و فروپاشی رژیم تروریست صهیونیستی تاکید داشته و با صبر و استقامت در این (راه) و (صراط مستقیم) خواهیم ماند.  

سپاه فجر استان فارس شهادت این دانشمند فرهیخته را به ساحت امام عصر(عج)، نائب ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس

تسلیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب فارس

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس طی بیانیه‌ای ترور سردار علمی شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.
                    
بسم الله القاصم الجبارین

شهادت تقدیری است که در عرصه هستی و حیات یک ملت جریان پیدا می کند. انقلاب اسلامی ایران زنده و بالنده است و عرصه را بر جولان رژیم صهیونیستی و آمریکا در غرب آسیا تنگ تر کرده است. چرا که برپیکر مستکبران و ظالمان صهیونیست لرزه افتاده و از سر استیصال و درماندگی دست به ترور و خشونت می زنند و خون دانشمندانی چون محسن فخری زاده را می ریزند و به شهادت می رسانند. 

امروز خون شهید فخری زاده به خون سردار بزرگ مقاومت شهید قاسم سلیمانی پیوند خورد و دشمنان صهیونیست باید بدانند، سیل انتقامی که از دریای خروشان خون شهدای هسته ای و مقاومت برخواسته دودمان آنها را بر باد خواهد داد. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار علمی کشور به خانواده محترم این شهید بزرگ، خواهان انتقامی بازدانده و سخت از دشمن صهیونیستی است و مدعیان بی بصیرت مذاکره را به درس آموزی از رذالت و خون آشامی تروریست های کت و شلوارپوش دعوت می کند.

تسلیت جبهه ایستادگی فارس

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

هنوز یکسال از داغ شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، توسط دولت تروریستی آمریکا نگذشته، که بار دیگر دست جنایتکار امپریالیسم جهانی به خون ابرمردی رشید از خاک این سرزمین آغشته شد و دانشمندی بی بدیل همچون شهید محسن فخری زاده را از این ملت ستاند.

این جنایت هولناک در حالی صورت گرفت که دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید همچمنان ذلیلانه دست التجاء به دامان غرب دراز کرده و آرزوی مذاکره دوباره با قاتلان فرزندان این سرزمین را در سر می پروراند. 

بی شک جسارت امروز غرب و عوامل آن در به شهادت رسانیدن دانشمندی دیگر از صنعت هسته ای و موشکی کشور، نتیجه  نگاه حقیرانه عده ای در عرصه سیاستگذاری های داخلی کشور است. آنان که به سراب آمدن "بایدن" در راس دولت آمریکا دل خوش کرده اند و باز همچون دیروز دستهای چدنی را در پس دستکش مخملی نمی بینند! آنان که نتیجه برجامشان تنها عقب راندن کشور از دستاوردهای عظیم علمی و تحمیل تورم و مشکلات بی سابقهاقتصادی به کشور بوده و کشور را جولانگاه جاسوسان غرب کرده است  و بی شک ریخته شدن خون شهیدی همچون فخری زاده از ثمرات همان درخت گلابی است که وعده اش را به ملت داده بودند!!!

جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی استان فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده به ساحت مقدس بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری و همه ملت شریف ایران، رفتار منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور در برابر تجاوزات مکرر امپریالیست جهانی به خاک و جان فرزندان این کشور تقبیح کرده و از همه دستگاههای مسئول و به به ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می خواهد تا با تدابیر به موقع و قاطع، مانع تحمیل برجامهای دوباره بر کشور شوند.

نسلیت جامعه اسلامي مهندسين فارس

بسم رب الشهداء والصديقين

بيانيه جامعه اسلامي مهندسين در پي شهادت دانشمند شهيد محسن فخري زاده

ترور ناجوانمردانۀ مدير و دانشمند شهيد، دکتر محسن فخري‌زاده که بي‌شک يکي از نخبگان بي بديل صنعت دفاعي کشور بود، بار ديگر چهرۀ زشت دولت تروريست صهيونيستي و حاميان پليد و اذناب کثيفش را در منطقه عيان کرد.

به شهادت رساندن يک نخبۀ علمي در وطن خود مي تواند پليدترين کاري باشد که تنها از دولت کودک کش صهيونيستي و همراهان ديکتاتورش در منطقه بر مي آيد. حالا در کنار اين ترور ناجوانمردانه، سکوت شرم آور مدافعان ظاهري حقوق بشر تاسف آورترين قسمت ماجراست.
ملت سرافراز ايران مي‌داند که با شهادت حاج قاسم‌ها و فخري‌زاده‌ها مسير عزت و پيشرفت بسته نمي‌شود و هر چند که قلب اين ملت مالامال از اندوه فراق عزيزان خود مي‌گردد اما عزم و اتحاد مردم ايران براي پيشرفت دو چندان مي‌شود.

جامعۀ اسلامي مهندسين با گراميداشت ياد آن شهيد سعيد و قدرداني از زحمات فراوان وي در عرصه‌هاي گوناگون، شهادت آن بزرگ مرد متعهد عرصه علم و فناوري را به مقام معظم رهبري و عموم ملت ايران و علي الخصوص خانوادۀ معزز ايشان تبريک و تسليت عرض مي نمايد و مجدانه از مسئولان ذيربط شناسايي و محاکمه مباشرين و قاتلين آن شهيد بزرگوار و همچنين انتقام سخت از آمرين اين ترور ناجوانمردانه را مطالبه مي کند. شايسته است ضمن حفظ امنيت و اقتدار کشور برخورد با مقصرين در حفظ امنيت سرمايه هاي بي نظير ميهن در دستور کار مسئولان ارشد اطلاعاتي، امنيتي و قضايي قرار گيرد.

از خداوند متعال مي‌خواهيم روح آن شهيد سرافراز همنشين ارواح طيبۀ شهدا و معصومين و متنعم از خان رحمت واسعۀ الهي باشد. 

جامعه اسلامي مهندسين
آذرماه ۱۳۹۹

تسلیت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس 

بیانیه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در خصوص شهادت شهید محسن فخری زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ أَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّة وَمِن رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّاللّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیءْ فِی ‏سَبِیلِ‌اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ (انفال: 60). و هر چه در توان دارید از نیرو و اسب‌هاى آماده بسیج کنید تا با این تدارکات [دشمن خدا ‏و دشمن خودتان و دشمنان دیگرى را جز ایشان که نمى‌شناسیدشان و خدا آنان را مى‌شناسد، بترسانید، و هر چیزى در راه خدا خرج کنید ‏پاداشش به خود شما بازگردانده مى‌شود و بر شما ستم نخواهد شد.‏

شهادت استاد فرهیخته محسن فخری زاده، پدر و صندوقچه اسرار هسته ای کشورمان را به خانواده معظم شهید، فرماندهی ‏معظم کل قوا و همسنگران  شهید عزیز تسلیت عرض میکنیم.‏
نفوذ غرب گرایان و مزدوران در جمهوری اسلامی ایران سبب گردیده هر از چندگاهی دانشمندان عزیزی که تمام سعی و تلاششان برای سرافرازی میهن اسلامی ‏میباشد مورد حمله ناجوانمردانه تروریستها قرار گیرند. 

ترور شهدای عزیزمان در میهن اسلامی برای شهدا افتخاری بس والا در نزد پروردگار و ‏افلاکیان میباشد.‏

کسانی که بدنبال ترور هستند قطعا با ناکامی هایی روبرو میشوند که چاره ای جز خشونت علیه جان انسانها ندارند و پرواضح اینکه هر ‏اقدام تروریستی در هر زمان و مکانی بدون عوامل نفوذی و مزدور امکان پذیر نمی باشد، لذا همانگونه که پاسداران و مدافعان امنیت در جمهوری اسلامی ‏ایران توانسته اند تهدیدهای زیادی را خنثی و دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام بگذارند انتظار میرود با یک حرکت انقلابی و با تاسی از آیه شریفه وَ ‏أَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّة .......، عوامل مزدور رژیم صهیونیستی و نفوذی های غربگرا را شناسایی و به اشد مجازات برسانند تا درس عبرتی ‏باشد برای کسانی که دل به وعده های پوچ بیگانگان و مزدوران داخلی دارند. ‏
تلاش مدافعان امنیت برای محو تروریستها پاداشی است برای ملت قهرمان ایران اسلامی.‏
روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف استان فارس

تسلیت حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان فارس

بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان فارس
 بسم الله القاصم الجبارین

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

ملت انقلابی ایران اسلامی

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از طریق عناصر خائنِ وطن فروش و خبیث خود با هدف ننگین مقابله با منافع ملی ایران اسلامی ، یکی از دانشمندان برجسته کشورمان را مورد حمله انتحاری قرار داده و به شهادت رساند.

گفتنی است این دانشمند برجسته و مدیر فرهیخته که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس بود ، پس از جنگ تحمیلی با بهره‌گیری از نبوغ ذاتی و استعداد بی نظیر خود وارد عرصه‌های علمی و تحقیقاتی شد و باعث رشد و اعتلای صنعت هسته ای جمهوری اسلامی ایران گردید.

اما از آنجا که صهیونیسم بین الملل تاب و تحمل دیدن پیشرفت های علمی و فنی ایران اسلامی را نداشت این بزرگمرد مجاهد را آماج حمله تروریستی قرار داد. 

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان فارس ، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی ، شهادت مظلومانه استاد شهید محسن فخری زاده را به محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ، ملت قهرمان ایران اسلامی و به خانواده‌ معظم و همه دوستان و همرزمان این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

همچنین مصرانه از کلیه دستگاه‌های قضایی ، اطلاعاتی و امنیتی می خواهد تا در جهت شناسایی و دستگیری عناصر خیانت پیشه و جنایتکار این حادثه جبران ناپذیر ، اقدامات مقتضی را بعمل آورده و تمامی دست اندرکاران این فاجعه تروریستی را مورد تعقیب و محاکمه قراردهند.

تسلیت جامعه جوانان متحد اسلامی فارس
بسم رب الشهداء و الصدیقین

شکست های پی در پی کفار، معاندان و منافقان در عرصه های مختلف جهاد بالاخص مجاهدت های علمی نشان داده که وقتی از تلاشهای خستگی ناپذیر سربازان ایران و اسلام در راه اعتلای وطن و دین سرخورده اند حقد و کینه خود را با ترور و به خاک و خون کشاندن فرزندان و یاوران انقلاب اسلامی آشکار می نمایند که اینبار هم به مانند قبل دست پلید استکبار، حوزه صنعت هسته ای ایران عزیزمان را محل عقده گشایی نمود.

جامعه جوانان متحد اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مجاهد صنعت هسته ای جناب آقای دکتر محسن فخری زاده به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز ایشان و ملت شهید پرور ایران، با استعانت به حکم قرآن کریم که قصاص را عضو در برابر عضو و نفس در برابر نفس می داند از تمامی مراجع ذی صلاح کشوری و لشگری درخواست می نماید که انتقامی شایسته را از این خون به ناحق ریخته به پیشگاه ملت ایران هدیه نمایند.

تسلیت سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه فجر فارس

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه فجرفارس در محکومیت ترور دانشمند مجاهد شهید محسن فخری زاده بیانیه ای به  شرح زیر صادر کرد:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 «شهادت هنر مردان خداست» 

 شهادت دانشمند فرهیخته و مجاهد حوزه صنایع بنیادی و راهبردی کشور و نیز اخیرا عرصه مبارزه با ویروس کرونا "شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی" بار دیگر چهره کریه رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی را بر همگان روشن تر نمود. 

شهادت این دانشمند پر تلاش که با سالروز شهادت دانشمندان هسته ای مصادف گردید ، نشان داد دشمنان نظام که با بکار بستن تمام توان خود نتوانستند پیشرفت های  علمی، تکنولوژیکی، نظامی و هسته ای کشور را متوقف نمایند با ترور دانشمندان کشور مترصد ضربه به حرکت و جهاد علمی کشور آمده اند. 

اما بی شک غیرت و همت دانشمندان به رغم تمام دشمنی ها،‌ این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت. و بی تردید عناصر امنیتی مومن و انقلابی کشور مجازات سختی از مسببان این جنایت خواهند کشید. 

شهادت این دانشمند پر سابقه را به ساحت امام عصر (عج)، نائب ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می نماییم.

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه فجر فارس
          
انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان