کد خبر: ۱۴۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

خورشید طلایی لارستان طلوع کرد

با پیگیری‌ کارگروه رفع موانع تولید شهرستان؛ کارخانه کنسرو ماهی «خورشید طلایی لارستان» مجددا راه‌اندازی و به چرخه تولید اضافه شد.
به گزارش سرویس خبر شهرستان‌های شیرازه، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، ابراهیمی زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، دکتر یگانه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و پیمان فر رئیس شرکت شهرک های صنعتی لار و هیات امنای شهرک صنعتی لار، کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان مجدداً راه اندازی و شروع به فعالیت کرد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان مشکلات تمام کارخانجات و شرکت‌ها را پیگیری می کند، گفت: کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان مشکلاتی از جمله بدهی تسهیلات بانکی داشت که در راستای رفع مشکلات این کارخانه، پیگیری های لازم صورت پذیرفت و چندین جلسه برگزار شد که خدا را شکر این کارخانه مجددا راه اندازی شد و زمینه اشتغال جوانان جویای کار فراهم شد.

جلیل حسنی رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری را از وظایف اصلی مدیران برشمرد و تاکید کرد: با تمام توان و امکانات خود در حوزه شهرستان از تولید و سرمایه‌گذاری به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

محمدرضا فضل الهی مدیر عامل کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان با اجرای طرح توسعه این کارخانه، سطح میزان اشتغالزایی به ۱۵۰ نفر و تولید ماهیانه به یک میلیون و ۲۰۰ هزار قوطی کنسرو ماهی را تایید کرد.

به گزارش شیرازه، این کارخانه قبلاً در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۰۰۰ مترمربع توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی لار احداث شده است که به دلایلی حدود۱۰ ماه سال تعطیل بود که با پیگیری‌ های مستمر کارگروه رفع موانع تولید شهرستان با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال مجدداً شروع به کار و فعالیت کرد.

انتهای پیام/ ر/ م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان