کد خبر: ۱۴۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹
رئیس مجمع نمایندگان فارس:

فارس می‌تواند قطب صنعت هوایی جنوب کشور باشد

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به سابقه درخشان استان در صنعت دفاعی و هوایی گفت: فارس می‌تواند به کمک ظرفیت‌های وزارت دفاع، قطب هوایی جنوب کشور باشد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک با مسوولان وزارت دفاع و استاندار فارس در محل استانداری فارس با اشاره به قابلیت‌های استان در صنعت دفاعی و هوایی اظهار داشت: استان فارس با وجود نیروهای توانمند و ظرفیت‌های خوب در حوزه دفاعی و هوایی، در صورت حمایت وزارت دفاع می‌تواند یک الگوی کم نظیر در جنوب کشور باشد.

وی با اشاره به واحدهای موفق در این عرصه همچون کیمیا افزار گفت: امروز کیمیا افزار با مدیریت جهادی یک انسان خلاق و خوش فکر، 39هزار قطعه تحریمی را تولید می کند که در نوع خود بی نظیر است و باید به این ظرفیت های بزرگ توجه ویژه شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مجموعه مدیران استان فارس در تمام قوا برای رشد صنعتی استان انگیزه های بسیاری دارند، افزود: امروز در استان فارس  برای کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری باشند، هیچ مانعی وجود ندارد.

عزیزی خواستار عملیاتی شدن سریع توافقات شد و گفت: انتظار می رود توافقات این جلسات هر چه زودتر عملیاتی شده تا با یک شتاب منطقی، رشد صنعتی استان را به پیش ببریم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس همچنین گفت: استان فارس در دفاع مقدس با دانشگاه صنعتی مالک اشتر حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت و امروز نیز در عرصه های مختلف حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی می تواند اثر گذار باشد.

عزیزی تصریح کرد: اگر ظرفیت‌های وزارت دفاع با قابلیت‌های استان فارس ممزوج شود، قطعا این استان می‌تواند قطب صنعت هوایی در جنوب کشور باشد و این مهم قابل دستیابی است.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان