کد خبر: ۱۴۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹
افتخاری دیگر برای استان فارس؛

کلوپ خودروهای مدرن کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور در استان فارس راه‌اندازی شد

مسئول حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی استان فارس از تشکیل اولین کلوپ خودروهای مدرن کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی کشور در استان فارس خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، عبدالکریم ابراهیمی یگانه مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس در آیین افتتاح کلوپ خودروهای مدرن کانون اتومبیلرانی و جهانگردی استان فارس با ابراز خرسندی از این اتفاق بزرگ ابرازداشت: برنامه در همه مراحل مورد تاثیر است اگر برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرد می‌توان آن برنامه را هدفمند دنبال کرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی به فعالیت این هیئت پرداخت و گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در سال‌های ۸۸ تا ۹۴ جهت توسعه این رشته قدم‌هایی برداشته شد که تا قبل از آن فقط دو هیئت در شهرستان مرودشت و کازرون بدون داشتن ابلاغیه رسمی به فعالیت پرداخته بودند لذا در همان سال‌ها سند چشم انداز برای هیئت ترسیم شد تا هیئت با همکاری دیگر ارگان‌ها بتواند فعالیت پویاتری داشته باشد.

ابراهیمی یگانه با اشاره به کار فرهنگی در همه زمینه ها باید باشد و هیئت نیز به سهم خود کارهای فرهنگی در کنار ورزش انجام داده است، ابرازداشت: با همکاری شهرستان‌ها تا کنون بیست هیئت رسمی تشکیل شده که از این تعداد ۱۳ شهرستان دارای پیست موتور کراس شدند.

مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس واژه خطر را نادیده گرفتن ایمنی دانست و افزود: انرژی‌های سرشار باید مدیریت و هدایت شود تا ناهنجاری هایی که توسط برخی از راکبان موتور یا اتومبیل در جامعه است کمتر شود، لذا این کانون می‌تواند با مدیریت و فرهنگ سازی این انرژی‌ها را هدایت کند.

وی سرمایه هر هدفی را نیروی انسانی آن دانست و افزود: کلوپ خودروهای مدرن می‌بایست عضوگیری کند که بزرگترین سرمایه پشتیبانی نیروی انسانی آن است و ایام کرونا بهترین فرصت جهت تفکر و برنامه ریزی برای آینده است.

محمد گل‌ریز شیرازی مدیر کلوپ خودروهای مدرن کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس  گفت: اولین کلوپ خودروهای مدرن زیر نظر کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور در استان فارس تشکیل شده است که نشان از ظرفیت بالای این استان در اعتلا فرهنگ ورزش به خصوص حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی است.

گل‌ریز شیرازی از پیگیری سه ساله جهت راه اندازی این کلوب خبر داد و اظهار داشت: کلوپ خودروهای مدرن در استان فارس به نمایندگی از کشور تاسیس شده است که با تلاش شبانه روزی جهت راه اندازی بر اساس آیین نامه بوده است.

وی ادامه داد: با ابلاغیه رسمی از سوی کشور این کلوب با بهره گیری از افراد متخصص در رشته های سازمانی اقدام به تشکیل چارت خود نموده است.

مدیر کلوپ خودروهای مدرن کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس به معرفی اعضای این کلوپ پرداخت و گفت: سید حسین بهرسی از کارشناسان قضایی و حقوقدان به عنوان دبیر کلوپ، نوید عسکری از مشاورین املاک به عنوان مسئول مالی و سرمایه گذاری، سعید مزیجانی از فعالان همایش های خودرویی به عنوان مسئول گروه خودروهای تیونینگ و شهری، مرتضی خاکسار از ورزشکاران با اخلاق بدنسازی به عنوان مسئول انتظامات و رضا کوهی شوریجه از اصحاب رسانه به عنوان مدیر روابط عمومی معرفی شده اند.

لازم به ذکر است، این در پایان این افتتاحیه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، احکام اعضا کلوپ با حضور مسوول حوزه اتومبیلرانی، دبیر اجرایی کانون تقدیم شد.

انتهای پیام/ ر/ م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان