کد خبر: ۱۴۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹
استاندار فارس:

نظم و امنیت شهروندان نتیجه تلاش نیروی انتظامی است

استاندار فارس با بیان اینکه رسالت ناجا حفظ و ارتقای نظم و امنیت در کشور است، گفت: نظم و امنیت شهروندان نتیجه تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی شیرازه، عنایت‌اله رحیمی در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: در سال های اخیر با توجه به مشکلات موجود، با اقدامات شایسته، برنامه ریزی های لازم و اشراف اطلاعاتی مجموعه نیروی انتظامی، امنیت خوبی در سطح استان فارس برقرار بوده است.

وی بخش زیادی از امنیت مطلوب استان فارس را حاصل تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین عنوان کرد و گفت: رسالت ناجا حفظ  و ارتقاء نظم و امنیت در کشور است و نظم و امنیت شهروندان نتیجه تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است.

رحیمی تأکید کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی و جمعیت زیاد استان فارس، نمایندگان مجلس باید کمک کنند تا موضوع امنیت که بستر توسعه در جامعه است، رشد و ارتقاء یابد.

استاندار فارس ادامه داد: امروزه کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند، تجهیزات به روزی دارند که می طلبد تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی نیز با توجه به تغییرات جامعه به روز شده و ارتقاء پیدا کند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و عملکرد مجموعه نیروی انتظامی در استان فارس، بر تعامل و همکاری بیش از پیش کلیه مجموعه ها و نهادهای جامعه با نیروی انتظامی در راستای حفظ و ارتقاء امنیت تأکید کرد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این نشست ضمن پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک بین نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس و استانداری برای پیگیری موضوعات مربوطه، گفت:امیدوارم بتوانیم در راه خدمت گزاری به مردم بیشتر و بهتر از همیشه اقدامات لازم را با تعامل و هماهنگی لازم انجام دهیم.

ابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، نیز مهمترین خواسته مردم را امنیت دانست و افزود: اگر مولفه های تأمین امنیت را مورد توجه قرار ندهیم، راه به جایی نخواهیم برد و در این مسیر باید مکانیسمی مشخص شود تا مشکلات موجود بررسی و برطرف شود.

در پایان این نشست، اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون راهکارهای حفظ و ارتقاء امنیت در جامعه را ارائه و در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان