کد خبر: ۱۴۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹

تمرین درگ، اسلالوم و ریس در پیست ورزشگاه پارس شیراز آغاز شد

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز گفت: تمرین درگ، اسلالوم و ریس در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست ورزشگاه پارس شیراز واقع در میانرود برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، علیرضا زرین‌چنگ دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز در گفتگو با این رسانه به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از برنامه‌های هیئت با محدودیت‌هایی روبرو بود و با توجه به رفع محدودیت‌ها امروز اعضاء کمیته درگ، اسلالوم و ریس در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی در ورزشگاه پارس میانرود شیراز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمریناتی را برای اعضاء خود برگزار کردند.

زرین‌چنگ به تمرین سه کمیته درگ، اسلالوم و موتورهای ریس اشاره کرد و اذعان داشت: امروز بیش از 100 دستگاه خودرو حضور دارند که در کمیته درگ حدود 50 دستگاه، اسلالوم حدود 30 دستگاه و موتورهای ریس 25 دستگاه به فعالیت تمرین خود ادامه می دهند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز امیدوار بود که هیئت بتواند با توجه به کاهش ویروس کرونا در هفته‌های آتی دورهمی و مسابقات برای اعضاء و علاقه مندان برگزار کند.

تمرین درگ، اسلالوم و ریس در پیست ورزشگاه پارس شیراز آغاز شد

درصورت حمایت اسپانسر، سال‌ها مقام‌آور خواهم بود
نوید مزارعی ورزشکار اتومبیلرانی در رشته درگ با اشاره به کسب مقام کشوری و استانی به صورت سه سال متوالی نیز در این گفتگو اظهار داشت: بیش از 30 مقام استانی و کشوری را برای استان فارس کسب کرده‌ام و در حال حاظر به خاطر مشکلات ویروس منحوس کرونا مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و در حال آماده سازی خودروها می‌باشم که انشالله سال آینده در سطح کشوری برای استان فارس کسب مقام داشته باشم.

مزارعی توقع خود را از هیئت و مسوولین حمایت دانست و یادآورشد: رشته درگ بسیار علاقه‌مند دارد که در عین حال برای آماده سازی ماشین دارای هزینه های سنگین است.

وی کسب درآمد خود را از شغل آزاد دانست و گفت: هزینه‌ها سنگین است و تمام هزینه ها به دوش خودم است واگر اسپانسری حمایت کند قول می‌دهم سال‌ها مقام اول کشور را مثل گذشته داشته باشم.

این قهرمان رشته درگ به جوانان که تازه وارد این رشته می‌شوند، توصیه کرد: علاقه مندان در درجه اول باید موارد ایمنی را رعایت کنند و در مرحله بعد با مشورت از بزرگان، پیشکسوتان و مربیان در پیست مناسب که هیئت در اختیار آنان قرار می‌دهد، شروع به فعالیت کنند تا شاهد حضور و موفقیت دیگر عزیزان هم باشیم.

تمرین درگ، اسلالوم و ریس در پیست ورزشگاه پارس شیراز آغاز شد

تمام هزینه‌ها از جیب شخصی است
نازنین زارع نیز در این گفتگو به علاقه‌مندی خود به رشته درگ اشاره کرد و گفت: بیش از سه سال است که بطور حرفه ای در مسابقات آفرود شرکت می‌کردم و توانستم مقام سوم کشوری را ازآن خود کنم و پرچم بانوان استان فارس را برای باری دیگر به اهتراز دربیاورم.

این قهرمان اظهارداشت: تمام هزینه‌ها از جیب شخصی گذاشته می شود و هیئت در حدتوان کمک‌های در مسابقات برگزار شده کشوری دارد. 

وی به حضور بانوان علاقه‌مند در این رشته اشاره کرد و گفت: بانوان می توانند با هزینه‌های کمتر نسبت به آقایان در رشته مورد نظر خود حضور پیداکنند.

مزارعی در پایان از هیئت درخواست کرد که مسابقات و تمرین های بیشتری برای اعضا برگزار کنند زیرا آینده خود را کسب بهترین مقام‌ها برای استان فارس دانست.

انتهای پیام/ ر/ م


نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان