کد خبر: ۱۴۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
آیت‌الله دژکام در جلسه مجمع نمایندگان فارس:

مصالح انقلاب اسلامی را مدنظر بگیرید/ اهداف و برنامه‌ریزی‌ها هم‌راستا با اهداف عالیه اسلام باشد

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اهداف و برنامه‌ریزی‌هایی که دارید، باید همسو و همراستا با اهداف عالیه اسلام باشد و هیچ‌چیز جز مصالح انقلاب اسلامی را در مجلس، نباید مدنظر بگیرید.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در مجمع نمایندگان استان فارس با عنوان اینکه شما چشم امید جهان اسلام هستید و گزارش کارتان فقط برای ما و شورای نگهبان نیست، گفت: بلکه برای صاحب اصلی این کشور و انقلاب، امام زمان(عج) می‌برند، دقتی داشته باشیم که گزارش عملکرد همه ما وقتی در پیشگاه حضرت وقتی ارائه می‌شود ما خجالت زده نشویم.

وی افزود: اهداف و برنامه‌ریزی‌هایی که دارید، باید هم‌سو و هم‌راستا با اهداف عالیه اسلام باشد و هیچ چیز جز مصالح انقلاب اسلامی را در مجلس، نباید مد نظر بگیرید. همه ما چون مسئول شدیم دوست داریم فعال و پر انرژی باشیم و کار انجام دهیم و گاهی شیطان از انگیزه‌های ما سوء استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه کسی که مسئولیت می‌پذیرد، در معرض انواع وسوسه‌های شیطان قرار می یگیرد، اظهار داشت: همه شما بزرگواران و خودم را به تواضع و فروتنی دعوت می‌کنم، نگران تواضع کردن نباشید، تواضع انسان را کوچک نمی کند بلکه انسان با کنار گذاشتن ادعا و منیت خود، بزرگ می شود.

بنابه اظهار آیت‌الله دژکام؛ خیلی امتحان پیش روی نمایندگان مردم است و امتحان نمایندگان مجلس به نماز خواندن و روزه گرفتن و انجام احکام شرعی نیست، بلکه در رعایت حقوق مردم و پیگیری مسائل کلان نظام اسلامی و عدم مسامحه و کوتاه آمدن از مصالح ملی کشور است.

امام جمعه شیراز خطاب به نمایندگان مردم فارس در مجلس گفت: در تصمیم‌گیری‌ها و رای دادن دقت کنید، شیطان انسان را وسوسه می‌کنذ و باید نگاه را عمیق‌تر کنیم و ببینیم به کدام کار خدا راضی‌تر هست و کاری که رضایت خداوند در آن است، آن را انجام دهید و جوابش را هم در دنیا هم در آخرت از خدا می‌گیرید.

وی با تشریح تفاوت اساسی بین حکومت اسلامی و دموکراتیک، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط اساسی تفاوت بین حکومت اسلامی و ولایی با حکومت دموکراتیک لیبرال دموکراسی این است که در لیبرال دموکراسی شما می‌خواهید حزب سیاسی که نماینده آن هستید و یا نهایتا بخشی از توده مردم و یا همه مردم را راضی کنید ولی در حکومت اسلامی و ولایی، چون مردمسالاری دینی را قبول داریم شما باید خالق هستی و مخلوقاتش را راضی کنید و خداوند فرموده است که اگر با یک رنگ باشید و کار درست را انجام دادید، دل های مردم را به سمت شما هدایت می کنم.

انتهای پیام/ ح / م

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان