کد خبر: ۱۴۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

۲۸۳۲نفر در فارس تاکنون بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند/ روند نزولی موارد ابتلا به کووید۱۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه متاسفانه ۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند، گفت: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به دو هزار و ۸۳۲ نفر رسیده است.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه متاسفانه ۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند، گفت: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به دو هزار و ۸۳۲ نفر رسیده است.

وی افزود: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، ۵۲۵ هزار و ۴۶۶ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت‌دار تهیه شده است که از این تعداد، ۱۵۶هزار و ۱۹۰مورد مثبت شناسایی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۱۴۹ هزار و ۵۳۴ نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون هزار و ۴۱ بیمار مشکوک و علامت‌دار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۹۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

اکبری با اشاره به روند نزولی موارد ابتلا به کووید۱۹ و کاهش مراجعه به بیمارستان ها، ابراز امیدواری کرد تا با رعایت بیشتر اصول بهداشتی در برابر کروناویروس، بتوانیم با همراهی و همکاری مردم استان در مقابله با این ویروس منحوس، روز‌های بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ ح/ م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان