کد خبر: ۱۴۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹
گزارشی از ۱۶۲مین جلسه علنی شورای شهر شیراز؛

نامگذاری پل زیرگذر واقع در خیابان شهید پیشرو به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده/ لایحه ساماندهی ۳۰۰۰معتاد متجاهر در شیراز تصویب شد

در ۱۶۲مین جلسه علنی شورای شهر شیراز، نامه رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورا درباره تعیین نام مکانی به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، مورد بررسی قرار گرفت که با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، نامگذاری پل زیرگذر واقع در خیابان شهید پیشرو به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به تصویب رسید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در ۱۶۲مین جلسه علنی این شورا، لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز مبنی بر تأمین هزینه ساماندهی سه هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی در مراکز مورد تأیید سازمان بهزیستی به مدت 4 ماه و به مبلغ یکصد و هشت میلیارد ریال، بررسی شد که با کسب آرای لازم، به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه، شهرداری شیراز اجازه خواهد داشت که نسبت به تأمين هزينه لازم از بودجه سال جاری، با رعایت آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری و صرفه و صلاح شهر اقدام کند و همچنین مکلف شد که گزارش منظم اجرای مصوبه را به شورا ارسال کند.

بر پایه این گزارش، طرح یک فوریتی جمعی از اعضای شورا، درباره مساعدت به تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و قشقایی شیراز در جلسه امروز اعلام وصول شد و پس از بررسی با قید یک فوریت به دو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک ارسال شود.

طرح دیگری هم از سوی جمعی از اعضای شورا، در خصوص تهیه شیوه نامه ساماندهی انبارهای شهرداری در جلسه امروز شورا به بررسی گذاشته شد که بر مبنای آن مقرر شد، شهرداری شیراز لایحه ساماندهی انبارهای مرکزی، مناطق و سازمان‌های تابعه را بر اساس شیوه کنترل و نگهداری موجودی و با هدف کنترل هزینه و نگهداری شایسته از اموال شهرداری شیراز، ظرف مدت سه ماه پس از تصویب و ابلاغ این طرح، به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

در ادامه جلسه، نامه رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورا درباره تعیین نام مکانی به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، مورد بررسی قرار گرفت که با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، نامگذاری پل زیرگذر واقع در خیابان شهید پیشرو به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به تصویب رسید.

لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز درباره واگذاری احداث فاز اول بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (از کیلومتر صفر تا 5/4) به همراه تقاطع‌های مسیر، بدون تشریفات واگذاری به شرکت سد و عمران پارس گستر متعلق به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یکی دیگر از دستور کارهای جلسه امروز بود که پس از اعلام وصول و بررسی، با قید یک فوریت به کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا ارسال شد.

اعضای شورای شهر همچنین در اجراي بند الف ماده 3 آيين نامه اجرايي مصوبه شماره 3028/98/ص 7 آذرماه 98، آقایان نوذر امامی و سعید نظری را برای عضويت در شوراي برنامه‌ريزي جشنواره شهروند برگزيده انتخاب کردند.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان