کد خبر: ۱۴۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹
توسط قرارگاه تبلیغی جهادی عمار حوزه علمیه منصوریه؛

وسایل اولیه منزل و جهیزیه به خانواده نیازمند به ارزش یک میلیارد ریال اهدا شد

مسوول قرارگاه تبلیغی جهادی عمار حوزه علمیه منصوریه از اهدای وسایل اولیه منزل و یک سرویس جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال به یک خانواده نیازمند در خرامه و یک عروس و داماد در محله سرداران شیراز خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حدائق با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در خصوص دستگیری از نیازمندان، اظهار داشت: امام صادق(ع) می فرمایند، بدانید که محبوب ترین مومنان نزد خواوند کسی است که مومن تهی دست را در امور مادی زندگی او یاری رساند، همچنین محبوب ترین مومنان نیز کسی است که مومنان را کمک کند و به او سود رساند و ناراحتی آنان را برطرف سازد.

وی فعالیت‌های جهادی قرارگاه عمار در ایام کرونایی را مورد توجه قرار داد و افزود: قرارگاه تبلیغی_جهادی عمار در ایام کرونا با توجه به مشکلات به وجود آمده در خصوص معیشت و اقتصاد خانواده های نیازمند فعالیت های بسیاری از جمله اهدا وسایل سرمایشی و گرمایشی و جهزیه کرده است.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در ادامه از اهدای وسایل اولیه منزل و یک سرویس جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال به یک خانواده نیازمند در خرامه و یک عروس و داماد در محله سرداران شیراز خبر داد و اضافه کرد: اهدا وسایل مورد نیاز اولیه منزل یکی از فعالیت های قرارگاه تبلیغی_جهادی عمار به شمار می رود، از این رو تاکنون این تعداد به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال میان خانواده های نیازمند اهدا شده است.

حدائق خاطرنشان کرد: همچنین در روز های اخیر نیز یک سرویس جهیزیه به یک تازه عروس و دامات به ارزش حدود 60 میلیون تومان در محله سرداران اهدا شده است.

انتهای پیام/ ح/ م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان