کد خبر: ۱۴۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹
از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس؛

بزرگداشت آیت‌الله یزدی در شیراز برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله محمد یزدی، از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مصطفی مشفقیان معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمد یزدی در مسجد جامع شهداء شیراز در روز سه شنبه ۲۵ آذرماه خبر داد.

وی افزود: مرحوم آیت الله یزدی یکی از شخصیت‌های برجسته در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده که در مقاطع زمانی مختلف و مناصب گوناگونی که بر عهده داشت، با بصیرتی مثال‌زدنی همواره پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت و تلاش جهت تبیین ابعاد مختلف شخصیتی این عالم ربانی و انقلابی، یک وظیفه و رسالت مهم است.

مشفقیان ضمن اشاره به جزئیات این مراسم بیان کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مورخ سه شنبه ۲۵ آذرماه در مسجد جامع شهداءشیراز با سخنرانی مجازی آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: با توجه به لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه:  www.emamat-jomeh.ir/live به صورت زنده در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/ ح / م
نظرات بینندگان